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★「ある航空会社管理職の証言」 ケムトレイル 民間航空機で散布契約?

http://hidemaro36.bbs.fc2.com/

ケムトレイル掲示板より。

☆☆☆

carnicom.comというケムトレイル研究者のサイトに、「ある航空会社管理職の証言」という記事がありました。
http://www.carnicom.com/mgr1.htm

100%真実かどうか分かりませんが、興味があったので訳してみました。長文ですみませんが、ご参考になれば嬉しいです。

(翻訳開始)
カルニコム様
匿名の整備士からあなたに宛てられたeメールを読んで、私も何かしなければという気持になりました。私もある航空会社で働いていますが、上級管理職という立場にあります。会社名や勤務地、所属部署についてお伝えできない事情は、お分かりのことと思います。出来ることならあなたのお役に立つすべての情報を文書化したいのですが、それはほとんど不可能であり、もし実行すれば私は制裁を受けることになるでしょう。
匿名の整備士からのeメールは事実です。アメリカの航空会社はこの数年間クローバーリーフと呼ばれる、あるプロジェクトに参加してきました。1998年に初めて説明を受けたと記憶している者もいますが、私がそれについて説明を受けたのは1999年でした。クローバーリーフ・プロジェクトについて説明を受けた少数の航空会社社員は全員、身上調査を受けることになっていました。説明を受ける前に、我々は守秘義務の同意書にサインさせられました。他人に情報を漏らした場合は、投獄される可能性もあるというものです。
私の会社では私とともに約20名の社員が、何らかの政府機関から来た2人の職員から説明を受けました。どこの政府機関なのか、彼らは話しませんでした。民間航空機から特定の化学物質を放出させるため、政府は他の航空会社と同様に我が社に対して資金援助を行う、と彼らは言いました。
どういう化学物質なのか、また我々がそれらを散布する理由ついて質問すると、それらの答は「知る必要のある者にのみ知らせる」という原則(Need-to-know basis)に基づいて与えられるものであり、我々はそれに該当しないという返事が返ってきました。続いて彼らは化学物質は無害なものであり、その計画はいかなる代償を払っても実施しなければならないほど重要なものである、と語りました。
なぜ軍用機を使って化学物質を散布しないのか?という質問をすると、必要とするほどの広範囲に対する散布を行うのに十分な数の軍用機がないためだと彼らは
答えました。それがクローバーリーフ・プロジェクトを開始する理由であり、大気中への化学物質の放出を、民間航空会社が手助けすることを可能にするための計画なのです。
それから誰かが、なぜすべてを隠さなければならないのか?と1人の職員に尋ねました。すると彼は、一般大衆が自分達の乗る飛行機が大気中へ化学物質を散布していることを知った場合は環境保護団体が騒ぎ出し、それを止めるよう要求するだろう、と説明しました。
化学物質が無害であるなら、その成分とそれらを散布する理由をなぜ世間に公表しないのか?という質問もありました。その質問に彼は動揺したように見えまし
たが、権威を振りかざすような口調でこう答えました。「大衆は、何が行われているかを知る必要はない。しかしこの計画は、彼らの利益にかなうものなのだ。」そして彼はこの件を誰にも話すべきではなく、これ以上の疑問も持つべきではないと明言しました。それで説明は終わりました。
社内にあるクローバーリーフ・プロジェクトに関するすべての文書は、金庫に保管されています。その文書を外部へ持ち出すことは誰にも許されません。ごく限
られた社員だけが閲覧を許可され、文書の内容については緘口令が敷かれているのです。
カルニコムさん、私は愚か者です。正直言って、私は恐ろしいのです。このような計画について知りながら、誰にも話せないことに強い罪悪感をおぼえています。私が奉職する会社が、アメリカの人々を汚染しているかもしれないという思いに、私は苛まれています。この手紙を読むことで、人々がいくらかでも今起きていることに目を開いてくれることを祈ります。文書化された情報をお渡しできないことが返す返すも残念です。完全な匿名を保つ事情はお察しください。
それでは失礼します。(翻訳おわり)


Mr. Carnicom:

I read the email you received from the anonymous mechanic and felt
compelled to respond to it. I, too, work for an airline, though I work
in upper management levels. I will not say which airline, what city I
am located, nor what office I work for, for obvious reasons. I wish I
could document everything I am about to relate to you, but to do so is
next to impossible and would result in possible physical harm to me.

The email from the anonymous mechanic rings true. Airline companies in
America have been participating in something called Project Cloverleaf
for a few years now. The earliest date anyone remembers being briefed
on it is 1998. I was briefed on it in 1999. The few airline employees
who were briefed on Project Cloverleaf were all made to undergo
background checks, and before we were briefed on it we were made to sign
non-disclosure agreements, which basically state that if we tell anyone
what we know we could be imprisoned.

About twenty employees in our office were briefed along with my by two
officials from some government agency. They didn't tell us which one.
They told us that the government was going to pay our airline, along
with others, to release special chemicals from commercial aircraft.
When asked what the chemicals were and why we were going to spray them,
they told us that information was given on a need-to-know basis and we
weren't cleared for it. They then went on to state that the chemicals
were harmless, but the program was of such importance that it needed to
be done at all costs. When we asked them why didn't they just rig
military aircraft to spray these chemicals, they stated that there
weren't enough military aircraft available to release chemicals on such
a large basis as needs to be done. That's why Project Cloverleaf was
initiated, to allow commercial airlines to assist in releasing these
chemicals into the atmosphere. Then someone asked why all the secrecy
was needed. The government reps then stated that if the general public
knew that the aircraft they were flying on were releasing chemicals into
the air, environmentalist groups would raise hell and demand the
spraying stop. Someone asked one of the G-men then if the chemicals are
harmless, why not tell the public what the chemicals are and why we are
spraying them? He seemed perturbed at this question and told us in a
tone of authority that the public doesn't need to know what's going on,
but that this program is in their best interests. He also stated that
we should not tell anyone, nor ask any more questions about it. With
that, the briefing was over.

All documents in our office pertaining to Project Cloverleaf are kept in
locked safes. Nobody is allowed to take these documents out of the
office. Very few employees are allowed access to these documents, and
they remain tight-lipped about what the documents say.

Mr. Carnicom, I am no fool. I know there's something going on. And
frankly, I am scared. I feel a high level of guilt that I have been
aware of this kind of operation but unable to tell anyone. It's been
eating away at me, knowing that the company I work for may be poisoning
the American people. I hope this letter will open some eyes to what's
happening.

Again, I wish I could give you documented information, but you have to
understand why I must remain totally anonymous.

Thank you.