10 روش ارتقاء ترافیک سایت

 

افزایش ترافیک وب سایت یا این که ارتقاء مشاهده تارنما یک مهارت واجب برای هر مالک وبسایت یا این که بلاگ است . اگرسایت شما ازدحام و مشاهده حتمی را نداشته باشد , هیچ فروشی نیز نخواهید داشت . در سود باعث به کسب درآمد از وب که معمولاً انگیزه با اهمیت فعال سازی کسب و عمل اینترنتی است نخواهید بود . در این مقاله اینجانب ۱۱ روش مجانی ارتقاء ازدحام وبسایت به شما معرفی می کنم .

۱ - تیتر سایت

با اعتنا به این این که تیتر وب سایت در نتیجه ها گوگل به دیده میخورد پس می بایست تیتر دارای ربط و جذاب گزینش نمائید . تا یوزرها مشتاق به کلیک بر روی تیتر وب سایت شما شوند

https://t.co/Uefqfq9FAp?amp=1 .

۲ - تعیین کلمه با اهمیت مطلوب برای هر مقاله

 
افزایش ترافیک وبسایت

برای هر مقاله عبارات دارای اهمیت مطلوب و مربوط به مورد نوشته شده تعیین فرمایید تا مطالب شما در نتایج موتورهای کاوش پیدا شوند . به کار گیری از کلمات اساسی مطلوب میتواند باعث ارتقا ترافیک وبسایت شود . ابزارهای پیشنهاد دهنده ی عبارات اصلی متعددی وجود دارد که شما می‌توانید برای کشف کردن لغات کلیدی مطلوب با اهدافتان استفاده نمایید .

۳ - تکثیر مقاله در شبکه های مردمی

شبکه های عمومی صورت بوک , تویتر , اینستاگرام و … شایسته ترین مکان برای انتشار مطالب جالب وب سایت شما و تبلیغ آن می‌باشند . این روزها بازاریابی شبکه‌های‌اجتماعی بیشتر برای افزایش ازدحام تارنما به کار گیری می شود . به سوال ها اشخاص جواب دهید , به آنان پیشنهاد های اثرگذار و داده ها اضطراری را ارائه فرمائید . تبدیل به یک عضو فعال در شبکه‌های‌اجتماعی گردید چون که در ارتقا ازدحام وبسایت شما شگفتی می آفریند .

۴ - نوشتن مقاله برای سایت‌ها و وبلاگ‌ها

برای بقیه سایتها و وبلاگها مقاله بنویسید تا در سایتشان منتشر نمایند . نوشتن مقاله آن میزان که فکر‌می‌کنید‌ نیز طاقت فرسا نیست و میتواند بطور شگفت انگیزی موجب ارتقاء ترافیک و مشاهده وب سایت شما شود . نوشتن در خصوص چیزهایی که راجع‌به آن می دانید , در واقع فقط بازگو کردن آن موردها به دوستانتان است . اصلاً احتیاج به به کار گیری از عبارات فانتزی و بزرگ نیست , چون اشخاص بیشتر احتیاج به داده ها اصلی و مختصر و مفید دارا‌هستند .

۵ - معرفی در انجمن های مصاحبه مربوط به تارنما شما

باید برای ارتقاء ترافیک و ارتقاء تماشا وب سایت تان با تالارهای رای زنی , انجمن ها و وبسایت های نظرسنجی , بیشتر در تعامل باشید . چنانچه بازدیدکنندگان وبسایت شم قربت و رابطه بیشتری با وبسایت شما کنند , آن‌ها مشاهده بیشتری از تارنما شما خواهند داشت و زمان طولانی تری در آن صرف خواهند نمود .

۶ - تبادل لینک و پیوند با سایت‌های هم‌تراز

شما میتوانید با بقیه سایتهای نیز زمینه تبادل لینک فرمایید . در حالتی که در پی ارتقا سکو سایت خویش می باشید خوب تر است درجه سایتی که با آن تبادل پیوند میکنید از تارنما شما فراتر باشد .

۷ - ارسال نظر در سایت‌ها و وبلاگها

در بقیه سایتها و وبلاگها نظردهی کنید و آنان را هم به بازدید از وبسایت خویش تشویق نمایید . اما کارایی نمایید نظرها و مطالب خودتان را طوری بنویسید که جنبه تبلیغی نداشته باشد .

۸ - ارائه سرویس ها بدون پول

مبادرت به ارائه مطالب و داده ها و گزارشات موءثر در وبسایت تان نمایید و یا این که میتوانید کتاب های الکترونیک به صورت مجانی در تارنما تان عرضه کنید که‌این فعالیت میتواند به ارتقا ازدحام سایت تان یاری دهد . لینک وبسایت و دیگر داده ها تجاری خویش را در‌این مطالب قرار دهید .

۹ - برای تارنما خویش نقشه ساخت فرمائید

برای وب سایت خویش نقشه سایت تولید نمائید و آن را در گوگل ثبت نمائید . نقشه وب سایت شما به موتورهای کاوش اذن دسترسی بیشتری به صفحه های اینترنت سایتتان خواهد داد . در سود در جستجوهای اشخاص , صفحه ها وبسایت شما بسیار معمولی خیس پیدا خواهد شد .

۱۰ - از امضا‌ آدرس اینترنتی استفاده فرمائید

یک امضای معمولی با یک توضیح یک‌خطی راجع به مزایای حساس سرویس ها خویش تهیه و تنظیم فرمائید . این امضا را می توانید پایین هر ایمیلی که می‌فرستید قرار دهید . چه بسا می توانید ایمیل‌هایی با مطالب دارای ارتباط تهیه و تنظیم فرمایید و با امضای خودتان پخش فرمائید .

 

افزایش ترافیک سایت

 

ارتقا ازدحام وب سایت مهمترین موضوعی است که یک رئیس تارنما به آن علاقمند است . برای افزایش آمار حقیقی تارنما راه‌ها و روش‌های متمایز موجود است . از روش‌های بدون‌پول افزایش ازدحام گرفته تا روش‌های مبلغی و دارنده هزینه که هر کدام هم به شیوه‌ای مختص قابل اجرا است . این که بخواهیم ازدحام و مشاهده وب سایت را به هر قیمتی و با دوز و کلک ارتقاء دهیم عملا منفعت خاصی برای ما نداشته و مسلماً درآمد و بازدهی حتمی را برای ما ندارد .

 

در این مقاله از پزشک وردپرس قصد داریم تا روش‌هایی به طور کامل منطقی و ثابت شده را برای ارتقاء ترافیک حقیقی یک وبسایت وردپرسی و همینطور سایت‌هایی با سیستم‌های رئیس محتوا متفاوت به شما یادگرفتن دهیم . اگر پیرو ارتقاء بازدید در زمان زمان کوتاه و پیمودن راه میانبر میباشید این مقاله برای شما کاربردی ندارد ; البته چنانچه قصد ارتقا آمار وبسایت خویش را به صورت بنیادی و بدون پول دارید حتما این مقاله را تا پایان دنبال کنید .

 

کلیه روش‌ها و استراتژی‌های بیان شده در این مقاله اکنون مورد به کارگیری قرار گرفته و سود داده‌اند . همینطور برای به کار گیری در سال ۲۰۲۰ هم کاربردی خواهند بود .

 

استراتژی‌های افزایش بازدید وب سایت درین مقاله عبارتند از :

 

بروزرسانی و بهبود مطالب قدیمی

استفاده از دکمه‌های اشتراک گذاری

بهینه‌سازی مطالب با کلمه ها LSI

استعمال از تکنیک “ تبدیل محتوا

به کار گیری از پادکست

به اشتراک گذاشتن ویدئو در لینکدین

کاهش Bounce Rate

تکثیر محتوا و مطالب طولانی

اهمیت ویژه به یوزرها تلفن همراه

راه‌اندازی یک کانال فعال ویدیویی

انتشار محتوای ویروسی

انتشار دوباره مطالب دیرین در لینکدین

جواب به سوال‌های یوزرها

ارتقاء CTR

نوشتن مطالب لیستی

هدایت راه‌بندان از انجمن‌ها

تقلید از رقبا

به کارگیری از اینفلوئنسرها

تبلیغات

بهینه سازی سایت

 

۱٫ بروزرسانی و بهبود مطالب سابق

 

به روز و بروزرسانی محتوای دیرین یک تارنما برای گوگل و ارتقاء ازدحام از گوگل دوچندان دارای اهمیت است ; البته این آپ دیت محتوا می بایست با در حیث دریافت کردن مقررات و موقعیت خاصی باشد تا بتواند به ارتقا مشاهده حقیقی و واقعی سایت شما یاری دهد .

چه مطالبی را باید بروزرسانی کنیم؟

https://t.co/z7jejdljuZ?amp=1  

برای گزینش مطالبی که نیاز به بروزرسانی دارا هستند یکسری شیوه موجود است :

 

مراجعه به آمارگیر وبسایت مانند گوگل آنالیتیک و آراسته کردن لیست مطالب مبتنی بر مورخ : در‌این روش بایستی دنبال مطالب دیرین باشید که بیشترین تماشا را کسب کرده‌اند . شایسته ترین انتخاب‌ها همین مطالب می باشند که از دید مشاهده بیشترین را به خویش اختصاص داده و از نظر مورخ انتشار قدیمی‌تر میباشند .

مطالبی را که در پیشین برای کلمه ها اساسی خاصی نوشته‌ایم را پیدا کرده و آمار مشاهده آنها را بررسی کنیم : اگر این مطالب بوسیله کلمه ها اصلی هدفی که در حین نشر در حیث گرفته ایم , ترافیک معقولی را جذب می‌نماید که هیچ! البته در حالتی که لغت ها انگیزه ما از تعداد جستجوی بالایی در گوگل برخوردار بوده ولی محتوای متبوع ما راه‌بندان قابل توجهی را جذب نمی کند ; باید این محتوا را تحت عنوان کاندید بروزرسانی در لحاظ بگیریم .

پیدایش بودن محتوا با دقت به زمان : برای مثال در شرایطی که دو سال پیش محتوایی به عنوان آموزش فتوشاپ منتشر کرده‌ایم با توجه به بروزرسانی‌های نسخه‌های فتوشاپ باید ما هم یادگرفتن و محتوای خویش را مطابق با نسخه‌های جدید آن تغییر دهیم . در شرایطی که چنین محتوایی در وبسایت خویش دارید به تامل بروزرسانی آن باشید . با بروزرسانی این دست از مطالب علاوه بر جذب ازدحام بیشتر از گوگل و بقیه موتورهای کاوش , اعتماد به وب سایت خویش را هم دربین مخاطبین خویش به صورت قابل توجهی ارتقا خواهید اعطا کرد ; چون آنان درخواهند یافت که محتوای شما همواره مطابق با زمان حاضر بروزرسانی شده و تغییر تحول می کند .