ពន្ធលើការប្រើប្រាស់នៅជប៉ុននឹងកើនឡើង 2% នៅខែតុលាឆ្នាំ 2019
នេះគឺជាការលើកទឹកចិត្តពន្ធនិងព័ត៌មានលម្អិតផ្សេងទៀតដែលអ្នកត្រូវដឹងពីអ្វីគ្រប់យ៉ាងពីការទិញទំនិញប្រចាំថ្ងៃទៅទិញរថយន្តឬផ្ទះថ្មី។
តើពន្ធលើការប្រើប្រាស់នឹងកើនឡើងនៅពេលណាហើយតាមរបៀបណា?
ពន្ធលើការប្រើប្រាស់របស់ជប៉ុន (shouhizei, 消費税) នឹងត្រូវបានបង្កើនពី 8% ទៅ 10% នៅថ្ងៃទី 1 ខែតុលាឆ្នាំ 2019 ។
តើនៅពេលណាទើបការបង្កើនពន្ធលើការប្រើប្រាស់មុននិងអ្វីដែលបានកើតឡើង?
នៅពេលដែលពន្ធលើការប្រើប្រាស់ត្រូវបានលើកឡើង (ពី 5% ទៅ 8% នៅក្នុងឆ្នាំ 2014) ប្រទេសនេះបានឆ្លងកាត់វិបត្តិសេដ្ឋកិច្ចរយៈពេលខ្លីប៉ុន្តែរដ្ឋបាលលោកអាបេមើលឃើញថាការប្តេជ្ញាចិត្តចំពោះការដំឡើងពន្ធផ្សេងទៀតជាការចាំបាច់សម្រាប់គ្របដណ្តប់លើការចំណាយលើការថែទាំវេជ្ជសាស្រ្តនិងថែទាំព្យាបាល។ ប្រជាជនវ័យចំណាស់របស់ជប៉ុន។ ផ្នែកមួយនៃការបង្កើនពន្ធក៏នឹងត្រូវពង្រីកផងដែរក្នុងការពង្រីកការគាំទ្រផ្នែកថែរក្សាកុមាររាប់បញ្ចូលទាំងការអប់រំមុនពេលចូលរៀន។
ការពង្រីកផែនការទៅ 10% នៅក្នុងខែតុលាគឺជាការសំរេចមួយបន្ទាប់ពីពីរដងត្រូវបានពន្យារពេលពីថ្ងៃកំណត់ដំបូងនៃខែតុលាឆ្នាំ 2015 និងខែមិថុនាឆ្នាំ 2016 ។
រដ្ឋាភិបាលមានគោលនយោបាយមួយចំនួនដែលមានផែនការដើម្បីទប់ស្កាត់ឥទ្ធិពលដែលរំពឹងទុកនៃការកើនឡើងពន្ធលើការចំណាយរបស់អតិថិជន។
អ្វីនឹងត្រូវបានដកចេញពីការកើនឡើងពន្ធ?
តម្រូវការចាំបាច់ប្រចាំថ្ងៃដូចជាអាហារនិងកាសែតនឹងត្រូវបានដកចេញពីការកើនឡើង 2% ។ ដូច្នេះអ្នកនឹងនៅតែបង់ 8% សម្រាប់គ្រឿងទេស។
ទោះជាយ៉ាងណាក៏ដោយភេសជ្ជៈដែលមានជាតិអាល់កុលនិងអាហារនៅភោជនីយដ្ឋាននឹងទទួលបានអត្រាថ្មី 10% ។
ការកាត់បន្ថយពន្ធសម្រាប់អ្នកទិញផ្ទះ
វិធានការសង្គ្រោះបន្ទាន់ពន្ធនៅក្នុងវិស័យអចលនទ្រព្យលំនៅដ្ឋានគឺជាការពន្យារពេលរយៈពេល 3 ឆ្នាំនៃការកាត់ប្រាក់បំណុល។ នេះមានគោលបំណងជួយជំរុញតម្រូវការលំនៅដ្ឋានថ្មីដែលត្រូវបានបង់ពន្ធលើការប្រើប្រាស់ (ការលក់ផ្ទះនិងអាផាតមិនឡើងវិញ) ។
ការលើកទឹកចិត្តផ្សេងទៀតរួមមាន:
សាច់ប្រាក់ត្រឡប់មកវិញ (Sumai kyufukin) ការលើកទឹកចិត្តសម្រាប់ការទិញផ្ទះមួយ
ការកើនឡើងនៃការលើកលែងពន្ធលើវត្ថុបញ្ចាំ (ឧទាហរណ៍ពីឪពុកម្តាយ) ធ្លាប់ទិញផ្ទះ
សេចក្តីផ្តើមប្រព័ន្ធប្រព័ន្ធលំនៅដ្ឋានដើម្បីលើកទឹកចិត្តការសន្សំថាមពលការរញ្ជួយដីនិងការសាងសង់ដោយគ្មានឧបសគ្គ។
ពន្ធរថយន្ត (jidoushazei, 自動車税)
គឺជាពន្ធលើមូលដ្ឋានដែលបង់ដោយម្ចាស់រថយន្តដោយផ្អែកលើបរិមាណនៃផ្សែងដែលផលិតដោយរថយន្ត។ ប្រសិនបើអ្នកទិញរថយន្តមួយបន្ទាប់ពីពន្ធលើការប្រើប្រាស់ត្រូវបានកើនឡើងអ្នកអាចទទួលបានការកាត់បន្ថយចំនួន 4,500 យ៉េននៅក្នុងពន្ធរថយន្តប្រចាំឆ្នាំរបស់អ្នក។
ចំនួននៃការកាត់បន្ថយពន្ធគឺអាស្រ័យលើបរិមាណនៃការផ្លាស់ប្តូរអុីនធឺរ: ¥100=0.92$
តិចជាង 1.0-L: ពន្ធនាពេលបច្ចុប្បន្ន: ¥ 29,500, បន្ទាប់ពីការសង្គ្រោះពន្ធ: ¥ 25,000 (ការសន្សំ¥ 4,500)
ពី 1,0-L ទៅ 1,5-L: ពន្ធនាពេលបច្ចុប្បន្ន: ¥ 34,500, បន្ទាប់ពីការសង្គ្រោះពន្ធ: ¥ 30,500 (ការសន្សំ¥ 4,000)
1.5-L ទៅ 2.0-L: ពន្ធនាពេលបច្ចុប្បន្ន: ¥ 39,500, បន្ទាប់ពីការបន្ធូរបន្ថយពន្ធ: ¥ 36,000 (ការសន្សំ¥ 3.500)
2.0 លីត្រដល់ 2.5 លីត្រ: ពន្ធនាពេលបច្ចុប្បន្ន: ¥ 45.000, បន្ទាប់ពីការបន្ធូរបន្ថយពន្ធ: ¥ 43,500 (ការសន្សំ¥ 1,500)
សម្រាប់រយៈពេលមួយឆ្នាំបន្ទាប់ពីការបង្កើនពន្ធលើការប្រើប្រាស់អ្នកទិញរថយន្តក៏នឹងទទួលបានការកាត់បន្ថយពន្ធដែលបានគិតនៅពេលទិញ។ រដ្ឋាភិបាលក៏ទំនងជានឹងអនុញ្ញាតឱ្យមានការថយចុះ 1% នៅក្នុងផែនការ "អនុបាតការអនុវត្តន៍បរិស្ថាន" (kankyōseinão wari, 環境性能割) ដែលមានបំណងជំរុញការលក់រថយន្តដែលមិនប៉ះពាល់បរិស្ថាន។
ប្រព័ន្ធ 2% សម្រាប់ប្រព័ន្ធប្រតិបត្តិការសាច់ប្រាក់
រដ្ឋាភិបាលក៏នឹងផ្តល់ការឧបត្ថម្ភដល់អ្នកលក់រាយខ្នាតតូចនិងមធ្យមផងដែរដើម្បីផ្តល់លទ្ធភាពឱ្យពួកគេផ្តល់ការលើកទឹកចិត្តដែលមានចំនួន 2 ភាគរយសម្រាប់ការទិញដោយឥតបង់ប្រាក់ដោយប្រើប្រាស់ប័ណ្ណឥណទាននិងអេឡិចត្រូនិច (ដូចជាតាមរយៈទូរស័ព្ទដៃរបស់អ្នកឬតាមរយៈកូដ QR) ។ ជាទូទៅប្រសិនបើអ្នកទិញអ្វីមួយដោយប្រើប័ណ្ណឥណទានជំនួសឱ្យការប្រើសាច់ប្រាក់អ្នកនឹងត្រូវបង់អត្រាពន្ធជាក់ស្តែង 8% បន្ទាប់ពីអ្នកទទួលបាន 2% ពីអ្នកចេញកាតឥណទានរបស់អ្នកក្នុងទម្រង់ជាពិន្ទុរង្វាន់។
វិធានការនេះនឹងត្រូវអនុវត្តតែក្នុងរយៈពេលកំណត់ហើយជាពិសេសត្រូវបានគេមើលឃើញដើម្បីលើកកម្ពស់ការចំណាយរបស់ភ្ញៀវទេសចរដែលបានចូលដោយផ្តល់ឱ្យពួកគេនូវការលើកទឹកចិត្តក្នុងការបង់ប្រាក់សម្រាប់ការទិញជាមួយនឹងកាតឥណទាន។
ពន្ធលើការប្រើប្រាស់ "ការលក់"
រដ្ឋាភិបាលនឹងលើកលែងការហាមប្រាមដែលត្រូវបានដាក់តាំងបន្ទាប់ពីការបង្កើនពន្ធលើការប្រើប្រាស់មុនលើការលក់ "ការលក់ពន្ធ" ។ អ្នកលក់រាយនឹងត្រូវបានអនុញ្ញាត្តិឱ្យលក់ "ការលក់ពន្ធ" ដោយសងត្រលប់មកវិញនូវភាពខុសគ្នា 2% ចំពោះអ្នកប្រើប្រាស់។
ស្លាកតម្លៃនឹងបង្ហាញតម្លៃរួមទាំងពន្ធ
ដូច្នេះតម្លៃចុងក្រោយនឹងមានតម្លាភាពចំពោះអ្នកប្រើប្រាស់អ្នកលក់រាយនឹងត្រូវបានលើកទឹកចិត្តឱ្យប្រើស្លាកតម្លៃបង្ហាញពីតម្លៃនៃទំនិញជាមួយនឹងពន្ធប្រើប្រាស់ 10% ។
កែសម្រល់ដោយ ពេជ្រペック ពន្ធ របស់ជប៉ុនកើនឡើង8% ទៅ 10%