你点解要咁呢.(ノ_・。)唉.我諗你真系中毒
我只系好言相勸.真系好心無好報.
聽下人講.諗下人感受啦好無?
唉
(゙ `-´)/落力為你好 得不到分數
仍然相信 我會有天終於等到
我信 有好心得好報
雖然 這秒時辰未到
你点解要咁呢.(ノ_・。)唉.我諗你真系中毒
我只系好言相勸.真系好心無好報.
聽下人講.諗下人感受啦好無?
唉
(゙ `-´)/落力為你好 得不到分數
仍然相信 我會有天終於等到
我信 有好心得好報
雖然 這秒時辰未到
吾好睇得自己太重
人地無必要明白你
你亦吾應該吾開心
你仲有個真心既朋友
已經系壹件可以開心壹輩子既事
我系同你講亦系同自己講;]
我重申我真系無惡意
對你好 無人稀罕我好
無人欣賞我好 原來你習慣他一套
從來沒有愛我 看得清楚 我知道
不必得到不妨陪襯 但願為你好
無人珍惜我好 無人喜歡我好
原來要學會他一套
明明比他更好 旁人都知我好
無人愛慕我忍得到