פורטפוליו עם ערן ניזרי, 33, מנכ"ל לידרס, על ההתחלה כיחצ"ן מסיבות, על הטכנולוגיה שפיתח ועל ההתרחבות לחו"ל

אני: תחרותי, מאורגן, מאמין בחדשנות, יזם בנשמתי.

משפחה: הצד של אבא מדובדוב במרוקו. סבא היה קצב וסבתא גידלה את הילדים. הם עלו בשנות ה-50 ללוד. אבא נולד בארץ. הצד של אמא מאלג’יר, סבתא הייתה תופרת ופרנסה את סבא, שסבל מבעיות בריאותיות. בשנות ה-50 גם הם עלו לארץ וילדו כאן את אמא.

ההורים נפגשו בבילוי אחרי הצבא, התחתנו והתיישבו בלוד. אבא היה נהג מונית, פרש לפני חמש שנים, הוציא רישיון סקיפר והיום הוא משיט יאכטות ליוון ובקפריסין. אמא, אשת הוראה, מלמדת בלוד.

 

ילדות: לוד, וילה לידרס משפיענים בשכונה טובה. שיחקתי כדורגל וכדורסל ולמדתי בתיכון רמלוד במגמת ביולוגיה ומדעים. הייתי הולך לישון עם נשיונל ג'יאוגרפיק. ידעתי שאהיה איש עסקים והמודל שלי היו בני הדודים מחו"ל שהיו להם עסקים גדולים.

קריירה מוקדמת: בגיל 14 התחלתי לעבוד בפיצרייה ובגיל 15 החלטתי להיות יחצ"ן מסיבות. התחלתי להפיק מסיבות בעצמי, וכשהייתי ב-י"א כבר גייסתי יחצ"נים שעבדו בשבילי. בהפסקות חילקתי פלאיירים וגייסתי עובדים, והגעתי לאירועים של 10,000 איש ב-TLV ובאומן 17, עם הדי.ג’ייז הכי חמים בארץ ובעולם. היו לי 150 עובדים.

תוך כדי השירות במשרד הביטחון בקריה בת"א, המשכתי לעבוד במסיבות בסוף השבוע. אחרי השחרור טסתי לחו"ל וכשחזרתי אמרתי לעצמי, יש כל-כך הרבה אנשים שעובדים בשבילי בקידום מסיבות, משפיענים בחיי הלילה, אז למה לא להשתמש בהם כדי לפרסם מותגים?

משפיענים: כשעשיתי את המסיבות הכרתי את שרוליק איינהורן, שעזר לי בגיוס חסויות, ובאתי אליו עם הרעיון. הוא הציע לי לשבת אצלו במשרד ולקדם את זה. התחלנו לבנות מותג, לוגו, אתר אינטרנט, ופנינו למותגים שחשבנו שיכולים לקדם את עצמם באמצעות פייסבוק, שהיו אז מאוד חזקים. התחלנו לסגור קמפיינים, נתנו מוצרים למשפיענים והם היו מפרסמים פוסט. את התשלום היו מקבלים רכזי השטח שלנו, ולא המשפיענים עצמם.

אלנבי: אחרי שלושה חודשים, שרוליק, גיא אסיף ואלי פאר הקימו