BÖLGESI İÇIN SANTRAL SERVİSİ
- Karel sistemlerinizle alakalı sıkıntı mı yaşıyorsunuz? Bizi 0212 677 36 06 numaramızdan irtibat kurun ve kalifiye karel santral servis desteği ile kaliteli hizmeti tadın.
- Çağrı Merkezimizle görüşmenize istinaden arızanın santraldanmı yoksa dış nedendenmi kaynaklandığını belirleyelim.
- Karel santral bozulmasının hangi faktörden kaynaklandığını telefonla görüşmenizde tanımlayabiliriz bundan ötürü yaşadığınız bozulmayı teferruatlıca ifade ediniz.
- karel santral servisi servis çalışanımız bozulmanın çevresel etkenlerden meydana geldiğini saptarsa, misal olarak türk telekom kaynaklı meydana gelen bir aksaklık mevzu bahis ise hemen alakalı işletmenin aksaklık merkezini ulaşarak bozulma ihbarı oluşturup karel servis personelimizin müdahale etmesine lüzumlu olmadığını şirketinize haber verir. Bu sizlere hem vakit hem maddi tasarrufu tesis eder ki müşteri odaklı faaliyet göztermekte aslında bunu zorunlu kılar.
- Eğer arızanın üründen oluştuğunu saptarsak;
- Gereken sağlam parçalar tedarik edilmek üzere donanımınızın marka ve modelini öğreniyoruz.
- Adres Bilgilerinizi not alıp şirketinize yakındaki karel santral servisi servis teknik çalışanlarmızı gönderiyoruz.
- Bu süre zarfında yalnız mümkünse santralinizin çalışması amacıyla lüzumlu adımları uyguluyoruz.
- kısa zamanda işletmemiz sıkıntıyı firmanızda gideriyor ve iletişim devamlılığınız stabil hale dönüyor.
- Karel Santral Servisi olarak kullanmış olduğumuz santral parçaları 1 sene firma garantimiz altındadır.
- iş bitimi neticesinde tekrar bir arızanın karşılaşılmaması amacıyla gereken ne yapılması elzemse tedbirini sağlıyoruz ya da almanız hususunda tarafınızı haberdar ediyoruz.
- Bu gibi tüm santral sıkıntılarınız maksadıyla karel yetkili servisi firmamızı 0850 888 10 25 numaralı müşteri temsilcimizden ulaşabilirsiniz.
KAREL TEKNİK SERVİSİ KAREL SANTRAL TAMİRİ NASIL YAPILIR
Karel ürününüzde karşı karşıya kaldığınız problemlerle bağlantılı teknik servisimizi arayarak servis ihbarında bulunabilirsiniz. aksaklığın tamiratı düşüncesiyle Karel santral servisimiz ivedi bir şekilde işletmenize gönderilecektir. Santral sorunları değişik göstergelerle kendini gösterebilir. Ekseriyetle santralinizden ses gelmesi, telefon zil sesi çıkmaması, dış hat arayamama arızayı, iç aygıtlarınızın çalışmaması kabilinden durumlarla müzdarip olduğunuzda cihazınızın periyodik bakımı gelmiş olmaktadır ya da herhangi bir etkenle santralinizin bir yerinde tamir gerçekleştirilmesi lüzumlu bir bozulma vuku bulmuştur. Bu gibi hususlarda 1 saat içinde soruna müdahale ederek mağduriyet yaşamamanız hususunda itina gösteriyoruz. Karel Santral Servisi, İstanbul’un bütünüyle mevkilerine hizmet verecek kapsamlı bir hizmet ağına sahiptir. Talep Edildiği takdirde, o mevkideki yetkili servis en acele halde sorunu giderir. Karel Santral Servisi olarak, teknik servisimize bırakacağınız arıza bildirimibe, en süratli müddette dönülerek şirketinize randevu vakti bildirilir.
Karel Santral Cihazları yapısı yüzünden uzun yıllar Karel Santral Servisi aracılığıyla verimli kullanabileceğiniz elektronik sistemlerdir. Ürününüzün verimliliğinin uzun olabilmesi amacıyla periyodik olarak tamirat yaptırmakta yarar vardır. Karel santral sıkıntıları epeyce değişiklik gösteren şekilde gerçekleşebilir. Karel Santral Servisi aksaklığın saptaması amacıyla teknik hizmeti firmanızda el atarak muayyen testler uygulaması zorunlu olmaktadır. Başlıca sorunların kaynağını iki farklı alt başlıkta sıralayabiliriz.
SANTRAL BORD SIKINTILSI ;
Parçaların; elektrik yükselmesi, sıvı teması ve bakımlarının ihmal edilmesi kabilinden dış faktörlerden dolayı sistem veyahut sps sistemlerinde görünen sıkıntılardır. İstisnasız iş yeri içerisindeki tüm firma içi hatlar hizmet vermez ve santral trafiği sekteye uğrar. Bu tür aksaklıklarda Karel servisi ekiplerimiz yapı karşılaması ile sorunlarınızı acilen onarım yapılarak halleder.
TÜRK TELEKOM KAYNAKLI PROBLEMLER ;
Dış hat problemlerinde Karel Santral Servisi şirket içi dahili aboneler sorunsuz çalışır yalnız dışardan sizi arayan kişiler size kontak sağlayamaz. karel servisi bunun beraberinde ofis içerisinden dış hat ile müşterilere ulaşmak amacıyla telefon santralinden “9” çevirerek dış hat almak istediğinde bu mümkün olmaz. çağrı merkezimizi arayarak bu aksaklığın onarımı amacıyla servis kaydı oluşturabilirsiniz.
İLÇESİ KAREL SANTRAL HAT PROBLEMLERİNİN GİDERİLMESİ
telefon santral servisi haberleşme sistemlerinde harici hat görüşmesi kurulabilmesi amacıyla ofis girişindeki bağlantı kutusundan ofis bünyesindeki cihaza kadar kabloların aktif bir yapı ile bağlantısının uygulanması zorunlu olmaktadır. Görüşme yapılarınızın arızalı bulunması halinde sistem düzgün bir halde işlemez. Bu da tarafınızı ulaşmak isteyenlerin size irtibat kuramaması biçiminden ciddi bir problem yaratır. Veya harici numaranız hizmet aldığınız firma bünyesinde ortaya çıkmış olan bir problemden dolayı arıza durumuna düşmüş olabilmektedir. Bu bağlamda “121” i başvurarak sorun kaydı bildirmelisiniz. İsterseniz karel servis olarak bizlerden işinin ehli servis alıp tarafınıza gelerek hangi ekipmanlarınızda aksaklık bulunduğunu tespit edip bağlantılı hizmet aldığınız firmaya sorun bildirimini kendimiz açtırabiliriz. Bu Sayede bozulmayı 1 saatte onarıp kazanç ve itibar kaybını ortadan kaldırıyoruz.
ŞİRKETİNİZİN İHTİYACINA EN UYGUN SANTRAL MODELLERİ İÇİN KAREL SERVİS İLE İRTİBATA GEÇİN
Yeni açılan ya da hali hazırda durumda olan bir ofisinizi mevkisine taşıdığınızda telefon santralinizin eski şirketinizden çıkarılıp yeni şirketinize entegre edilmesi gerekir. karel servisi teknik personelimiz montaj işlemini üstün başarıyla gerçekleştirerek ofis içi haberleşme devamlılığını acele bir tarza tesis edecektir. Donanımınızın monte edilmeden en başta muhakak türk telekom ekipmanlarınızın yeni yerinize aktarma işlemi gerçekleşmiş olmalıdır. İş yerinizde yapısal kablo tesisatı mevcut değil ise ilk baştan kablo tesisatı çekme servisini de işletmemizden arayarak karşılayabilirsiniz.

ADSL TESİSATLARINIZIN TAMİRİ
karel santral servisi Fiber Obtik internet büsbütün İstanbul bölgesinde olduğu gibi lokasyonunda da sıklıkla faydalanılan data tipidir. Adsl internet aygıtları istisnasız telefon aygıtları üzerinden verilerek sipletter kutusu ile ana bilgisayara bağlanır. Network arızası yaşamanız halinde yetenekli bir servisle tesisatlarınızın denetiminin yapılması gerek. Arızanın kaynağı karel santral teknik servisi elemanlarımız aracılığıyla teşhisi yapılarak alakalı türk telekoma problem kaydı bırakılır. Unutmayınız ki sıkıntıların kaynağını tespit etmeden düzeltmek günler, kimi zaman haftalar sürebiliyor. Karşılaştığınız her aksaklıklarla bağlantılı firmamızdaki teknik servise iletişim kanalıyla müracaat etmenizi öneririz.
SANTRALE UZAKTAN BAĞLANARAK ARIZA ONARIMI
karel santral servisi çalışmama ihbarı aktaran santral sorunlarının bir bölümü programsal karışıklıklar dolayısıyla olmaktadır. Bu halden ötürü ki istemeden veya yanılarak yapılmış bir programdan ötürü tutarlı çalışmayan santral kolay bir program yardımıyla halledilebilir. Sürekli müşteri odaklı faaliyet gösteren teknik servisimiz, karel santral arızalarının yazılımsal olan kısımlarının çarelerini alt kısımda sıralanmıştır. Alt Paragraflardaki rehberde karşılaştığınız soruna benzer bir ibare görürseniz açıklamasında listelenen varyasyonları uygulayarak karşı karşıya kaldığınız bozulmayı kendiniz de halledebilirsiniz.
DIŞARIDAN ARAMA GELMİYOR NEDEN KAYNAKLANABİLİR?
- Kazara başka bir telefona yönlendirme girmiş olabilirsiniz. aboneyi açın 85 tuşlayın kapatın bozulma hallolacaktır.
- Karel telefon santralinde “rahatsız edilmeme” kodlaması girmiş olabilirsiniz. Mikro telefonu kaldırın 830 çevirip kapatın.
- Telefonun yahut kablosuz telefonun zil ayarını iptal etmiş olabilirsiniz lütfen göz atın.
- Mevcut santralde elektriksel bir aksaklık meydana gelmiştir. Bu halde çağrı merkezimizden teknik servisi danışmanlığı almalısınız.
FİRMAYI ARAYAN MÜŞTERİLERİN ULAŞAMAMASI SORUNU
- Santral harici donanımları pasif olabilir. 11 nolu aboneden mikro telefonu kaldırıp 829 girip otomatik harici hat testi başlatabilirsiniz. sıkıntınız çözüme kavuşacaktır.
- Bu şekilde herşeyden 9’dan harici hat alıp aygıtların ahize sesi verip vermediğine bakılmalıdır.
o Santral ahize sesi vermiyorsa karel teknik servisi çağırmadan önce mutlaka telefon altyapınızı alakalı operatöre arıza arz etmelisiniz.
o Santral