تقویم ها ، برنامه ریزان ، لیست کارها: اینها تنها تعدادی از ابزارهایی است که ما برای ماندن در بالای فعالیت های روزمره خود استفاده می کنیم.

اما ، چگونه می توانید در بالای فعالیت های فروش خود باقی بمانید؟ خوشبختانه ردیاب های فعالیت فروش وجود دارد که می تواند به شما کمک کند.

ردیاب فعالیت فروش به فروشندگان کمک می کند تا مواردی مانند تماس ها ، معاملات ، سهمیه ها و غیره را مدیریت کنند. اگر رهبر فروش هستید ، تعیین معیارهای کلیدی که تیم فروش شما در آن ارزیابی می شود مهم است. از آنجا می توانید فرآیند فروش خود را برای تعیین اهداف فروش مهندسی معکوس کنید. سپس ، با استفاده از ابزار ردیابی فعالیت فروش ، عملکرد را کنترل کنید.

استفاده از صفحه گسترده یا الگو برای ردیابی ، داشتن همه اطلاعات لازم برای بررسی را در یک مکان آسان می کند. به علاوه ، می توان از آنها برای شناسایی سریع روندها و اصلاحاتی که باید انجام شود ، استفاده کرد. و می توان از آنها در جلسات یک نفره و تیمی برای بررسی عملکرد استفاده کرد.

اکنون بارگیری کنید: ماشین حساب نرخ تبدیل فروش [کیت رایگان]
صفحات گسترده پیگیری فروش
در اینجا بهترین صفحه گسترده ، الگوها و ابزارهایی برای کمک به شما در ردیابی فعالیت فروش ، نظارت بر اثر بخشی تیم خود و تصمیم گیری مبتنی بر داده برای کسب و کار شما وجود دارد.

1. داشبورد فروش HubSpot
این در واقع یک صفحه گسترده یا الگوی نیست ، اما شما می توانید داشبورد تعاملی رایگان برای فعالیت های فروش را با استفاده از HubSpot CRM و Sales Hub دریافت کنید. با استفاده از این ابزار می توانید خط لوله خود را با استفاده از معیارهای مختلف ردیابی کنید و داده ها را برای پیش بینی معامله شفاف مدیریت کنید
2. صفحه گسترده پیگیری فروش هفتگی
با ستونهای مفیدی که با وظایف و موارد عملی مطابقت دارند ، این یک گزارش فعالیت فروش است که به نمایندگان فروش اجازه می دهد هر هفته فعالیت های خود را پیگیری کنند و پیشرفت خود را با اهداف تعیین شده مقایسه کنند.
3. صفحه گسترده صفحه ردیابی هدف فروش روزانه
آیا می خواهید روزانه اهداف فروش خود را پیگیری کنید؟ این الگوی ردیاب فعالیت فروش به شما در انجام این کار کمک می کند.
4. صفحه گسترده پیگیری هدف فروش
در اینجا الگوی دیگری وجود دارد که روشی ساده برای ردیابی اهداف فروش شما ، متناسب با یک تجارت مبتنی بر محصول ارائه می دهد. با استفاده از رویکرد بودجه ای ، صفحه گسترده فروش را بر اساس قیمت واحد پیش بینی می کند و ردیابی می کند که چه مواردی درصد کل فروش را تشکیل می دهند.
5. الگوی ماشین حساب SLA
برای سازمانهایی که تیمهای بازاریابی و فروش جداگانه دارند ، مهم است که همه در یک صفحه قرار بگیرند. آیا خوب نیست اگر بازاریاب ها تمام آگهی های مناسب را تولید می کردند ، نمایندگان فروش شما از نرخ بسته شدن بالایی برخوردار بودند و هر دو در مورد پیشروی خوب توافق کردند؟ این الگو اهداف را بر اساس لیدهای بازاریابی محاسبه و پیگیری می کند ، عملکرد اهداف مختلف لید را کنترل می کند و شفافیت بین دو تیم را افزایش می دهد تا تراز بهتر را تشویق کند
6. صفحه گسترده ردیاب فروش
با این صفحه گسترده ردیابی فروش ، درآمد حاصل از فروش را ثبت کنید. پس از وارد کردن تعداد محصولات فروخته شده ، می توانید درآمد تجزیه شده توسط هر محصول را در یک نمودار گرافیکی جذاب و خوانا مشاهده کنید.
7. صفحه گسترده صفحه ردیابی فروش را منجر می شود
اگر سازمان فروش شما از CRM استفاده نمی کند ، پیگیری سوابق شما می تواند یک چالش باشد. خوشبختانه ، این الگوی ردیابی فروش به شما کمک می کند تا هدایای خود را به صورت دستی مدیریت کنید.
8. صفحه گسترده قیف فروش
اگر سهامدار اصلی سازمان خود باشید ، به شما کمک می کند تا از فعالیت های تیم فروش خود ، به ویژه در مورد آنچه که در حال حاضر از طریق قیف عبور می کند ، یک نگاه کلان داشته باشید. این صفحه گسترده ردیابی تعداد معاملات را در هر مرحله تجزیه می کند تا بتوانید پیشرفت کنونی را تجسم کنید.
9. صفحه گسترده خط لوله فروش
اگر ردیاب خط لوله قبلی را دوست ندارید ، از این الگوی خط لوله فروش استفاده کنید تا ببینید در عوض معاملات از خط لوله پایین می آیند.
10. صفحه گسترده پیش بینی فروش
اهداف مشخصی تعیین کنید و پیشرفت خود را در دستیابی به آنها با الگوی پیش بینی فروش مانند این مورد پیگیری کنید ، که به شما کمک می کند اهداف خود را در طول سال پیگیری کنید.
11. الگوی پیش بینی فروش HubSpot
این الگوی پیش بینی برای محاسبه احتمال بسته شدن موفقیت آمیز از مرحله ای که معامله در آن قرار دارد استفاده می کند. از این شماره برای محاسبه شماره های خط لوله آینده استفاده می کند. جایزه: این الگو همراه با سایر الگوهای فروش مفید و چک لیست ها در یک بسته مفید است.
12. صفحه گزارش گزارش فروش
با این الگوی گزارش فروش در بالای گزارشات فروش خود باشید.
استفاده از ردیاب فعالیت فروش می تواند به شما کمک کند تا تصویر کاملی از عملکرد تیم های فروش خود را با توجه به بهره وری ، نرخ بسته شدن و درآمد پیش بینی شده بدست آورید. داشتن انگشت روی نبض این اعداد می تواند به شما در برنامه ریزی بهتر و همچنین در مورد زمان و چگونگی بهبود کمک کند.