În lumea marketingului digital, optimizarea pentru motoarele de căutare (SEO) este una dintre cele mai importante și esențiale componente pentru orice afacere. Nu este o surpriză faptul că Google este unul dintre cele mai populare site-uri web din lume. Motoarele de căutare precum Google parcurg paginile de pe internet pentru a determina ce conținut să arate celor care fac căutări. Acestea parcurg site-urile web pentru a afla ce informații pot fi găsite acolo și cât de bine sunt optimizate pentru motoarele de căutare. Pe lângă faptul că reprezintă unul dintre principalii factori de clasificare ai Google, serviciile SEO ajută afacerile să apară mai sus în paginile de rezultate ale motoarelor de căutare (SERP). Potrivit unui studiu realizat de Moz, companiile cu SEO de înaltă calitate au primit de șapte ori mai multe click-uri de la Google în comparație cu companiile cu servicii SEO de calitate scăzută. Cu atât de mult accent pus pe acest lucru, s-ar putea să vă întrebați de ce atât de mulți oameni se apucă brusc de serviciile SEO acum. Iată câteva motive principale pentru care ar trebui să vă implicați astăzi:

Google își actualizează constant algoritmul

Google a anunțat acum un nou algoritm menit să facă din internet un loc mai pozitiv. Noul algoritm va încorpora aspecte pozitive ale comportamentului uman, precum bunătatea și empatia, pentru a determina cele mai bune experiențe online pentru utilizatori. Având în vedere peisajul în continuă schimbare al marketingului digital, este important ca întreprinderile să fie la curent cu cele mai recente evoluții. Cea mai importantă schimbare din ultima actualizare a algoritmului este reducerea importanței cuvintelor-cheie tradiționale, cu coadă lungă. Cuvintele-cheie cu coadă lungă sunt utilizate în general de întreprinderile mici și de întreprinderile locale. Deși sunt importante pentru SEO, acestea sunt mai puțin importante pentru noul algoritm al Google. În schimb, noul algoritm pune un accent mai mare pe utilizarea cuvintelor cheie legate de produsul sau serviciul dumneavoastră. Noul algoritm se concentrează, de asemenea, pe afișarea mai multor postări ale utilizatorilor de la prietenii, familia și alte autorități din nișa lor.

Concurenții dvs. investesc în optimizare seo

Fiind un lider în industria ta, este probabil că și tu te uiți peste umăr. Acest lucru înseamnă că, probabil, veți observa eforturile SEO ale concurenților dvs. și veți ști ce fac aceștia pentru a-și îmbunătăți clasamentul pe motoarele de căutare. Este probabil ca unii dintre concurenții dvs. să investească deja în servicii SEO. În funcție de industria dvs., s-ar putea să fiți deja în avantaj față de concurenții dvs. Unele industrii, cum ar fi cea tehnologică, au capacitatea de a se urca devreme în vagonul SEO. Alte industrii, cum ar fi cea imobiliară și cea a sănătății, abia acum încep să vadă beneficiile SEO. Deși SEO poate fi o sarcină dificilă, merită investiția. Deși necesită timp, puteți fi siguri că veți vedea rezultate semnificative dacă începeți acum. Dacă nu ați început încă, acum este momentul.

Cererea de servicii SEO este la un nivel record în acest moment.

Într-un sondaj recent realizat de Moz, aproape 80% dintre respondenți au declarat că sunt fie mulțumiți, fie foarte mulțumiți de eforturile lor actuale de SEO. Există o mulțime de motive pentru care acest lucru ar putea fi așa. Potrivit Google, SEO este important pentru că ajută oamenii să vă găsească site-ul web. Compania a declarat că crede în importanța relațiilor umane, precum cea dintre dumneavoastră și utilizatorii dumneavoastră. Vrea să îi ajute pe oameni să vă găsească și să poată comunica cu dumneavoastră. Celălalt factor cheie în cererea de servicii SEO este faptul că Google își actualizează în mod constant algoritmul. Odată cu noua actualizare a algoritmului, trebuie să vă asigurați că paginile dvs. de afaceri sunt optimizate pentru cele mai recente modificări. Pentru a vă asigura că paginile dvs. sunt la zi cu cele mai recente modificări, ar trebui să angajați o companie SEO pentru a vă optimiza paginile.

Oamenii caută în mod natural servicii SEO

Când vine vorba de marketing digital, SEO este una dintre cele mai importante componente. Există o serie de factori pe care Google îi folosește pentru a clasifica și organiza site-urile web în motorul său de căutare. Unul dintre ei este utilizarea cuvintelor cheie evidente. După cum explică Google, cuvintele cheie evidente sunt acele cuvinte care sunt incluse pe site-ul dvs. web astfel încât să fie ușor de găsit. Partea bună este că majoritatea oamenilor nu părăsesc Google. Aceștia caută un site web care are un conținut relevant și de înaltă calitate. Cu alte cuvinte, acești oameni caută în mod natural site-uri web care au un SEO bun. Acest lucru este și mai probabil dacă oferiți produse și/sau servicii care sunt legate de interesele lor. Un exemplu excelent este un site web care vinde echipamente sportive. Este probabil ca oamenii să caute site-uri web care vând echipamente sportive, iar unul dintre acestea este site-ul dvs. Oamenii vă pot găsi cu ușurință și pot face potențial clic pe produsul sau serviciul dvs. datorită unui SEO bun oferit de Alin Manea - Expert SEO Freelancer, principalul consultant SEO din Romania.

WordPress este cea mai utilizată platformă de blogging

WordPress este în prezent cea mai utilizată platformă de blogging. De fapt, aproximativ 87% din toate site-urile web sunt alimentate de WordPress. Nu este surprinzător faptul că WordPress este atât de popular, având în vedere că este un software gratuit pe care oricine îl poate folosi. Când vine vorba de platforme de bloguri, WordPress este de departe cea mai populară. Este, de asemenea, una dintre cele mai populare platforme SEO-friendly. Dacă doriți ca site-ul dvs. WordPress să fie optimizat pentru motoarele de căutare, trebuie neapărat să angajați un dezvoltator WordPress expert. Sarcina principală a unui dezvoltator WordPress este de a dezvolta site-uri WordPress. Cu toate acestea, ei trebuie să ia în considerare și nevoile motoarelor de căutare. Acest lucru este deosebit de important în special pentru site-urile web care sunt folosite ca bloguri.

Concluzie

Dacă doriți să creșteți traficul și vânzările, atunci SEO este o necesitate. Deși există mulți factori care contribuie la creșterea poziției unui site web în motoarele de căutare, SEO reprezintă baza. O parte din motivul pentru care această tendință se întâmplă acum este că Google își schimbă în mod constant algoritmul. Noul algoritm nu se va mai baza pe cuvintele cheie tradiționale, ci pe experiența utilizatorului. Acest lucru va face mult mai ușor pentru oameni să vă găsească site-ul web. Celălalt factor cheie este faptul că oamenii caută în mod natural servicii SEO. Acest lucru înseamnă că ar trebui să vă asigurați că paginile dvs. sunt optimizate pentru cele mai recente modificări. Oamenii caută, de asemenea, conținut de înaltă calitate, așa că trebuie să vă asigurați că le oferiți acest lucru.