昨天全灣果度好凍呀!!!


打邊爐好正啊!!! SABUSABU


仲要食雪糕啊!!!!!


MICHELLE 好STRONG 啊!!!


10几度仲要著T SHIRT


不過佢只狗狗好瘋

(而且好不掂)

55555555>"<


■□■□■□■□■□


說實左


我好唔捨得michelle 走GA


佢走左


我搵邊個陪我癲????


而且


佢人好好GA


MICHELLE 唔好走>"<


好吧


我係個細路=..=


■□■□■□■□■□


繼續PO 相................



黑色の貴族のブログ Tal anu&#39;men no Sin&#39;dorei!

黑色の貴族のブログ Tal anu&#39;men no Sin&#39;dorei!

黑色の貴族のブログ Tal anu&#39;men no Sin&#39;dorei!

黑色の貴族のブログ Tal anu&#39;men no Sin&#39;dorei!

這個......南極同非洲...................................

黑色の貴族のブログ Tal anu&#39;men no Sin&#39;dorei!