兩日後就會係加拿大lu!(*^ー^)ノ hehehe
我要玩盡佢!ウインク音符
哈哈
呢個blog好得意呀!
好玩過xanga好多! キャッ☆ hehe
不過唔係好識睇日文
所以好多野都睇唔明 ガクリ ..
哈! 謂有慢慢研究下啦
ペタしてね
omg so cute XD