今朝起身上完FACEBOOK

就有個念頭

我同你戀愛

就好似同自己戀愛一樣

點解會如似相似?


iPhoneからの投稿
今晚去左搵牙KING占卜

佢真係好準嫁

完全指出左我的心情

我的不甘心

我心裡面分析到的

佢都講中晒

佢話我地仲會瞹眛

但係呢

算吧啦

自己都心知肚明

已經夠了

不要回頭了

但到11月都未有新戀情呀。。。



仲有問到事業呀

想轉工

佢話而家呢份會愈做愈hea

事實上我就冇勤力過XD

11月會搵到份工

但係好辛苦

如果頂唔到就放棄啦

中間呢段時間可以搵下興趣學下

因為對將來份工都係有用的

記得

要留意下搵朋友介紹下d工

又要努力sd下CV

咁就可以搵到

當你話分開一下的時候

有一刻我真的鬆了一口氣

因為我發現我的未來可以由自己決定了

不用再想著要儲錢去NZ WORKING VISA

可以唔洗擔心11月頭去完旅行後會冇錢等你返泥

可以自己決定幾時去學車

唔洗再擔心呢樣擔心果樣

但係。。。

我還是認真的傷心了

我以為只要捱到11月

一切都會走上正軌

可惜我地都冇呢個耐性

我地大家都冇錯但亦有錯

你話分開,我說我知道了

而不是我明白了

你知道有咩分別嗎?

我接受分手的事實,但唔明白原因

你話你實在太差,我應該搵過另一個好D

你話你做唔到男友可以做ge野

呢D我一開始已經有提過你

我係會失望,但我亦會了解這是無可奈何

正如你話你讀書好攰

我都好想陪係你身邊

我都好想盡我能力去支持你

但真係好不安

無論我幾努力壓抑住

呢種不安都係無限擴散

你係唔係都有呢種感覺?

只係你比我更勇敢

我明知發生咩事,但我都唔敢面對

呢幾個月我都學左好多野

我唔想去恨你

因為我地真的無可奈何

心的自由對同係射手座的我倆都太珍貴

所以呢個決定係正確嫁

所以我會努力地做返自己

盡快重拾笑容

占卜師呀KING話過

11月係感情上會有一件令我後悔的事

我好想知道係咩

明知要決絕

但心裡還是有一絲期望

我或者唔會返轉頭

只係或者

如果你係度,請你回答我




ありがとう,愛してたよ


我真的累了

我在此放棄了

不會再打擾你

你令我很累

以後你想怎樣都隨便你

我不想再知道

我們都不甘心安定

iPhoneからの投稿
我能想象那美好的將來,
但接受不了悲哀的現在。