金日終於見到個太陽晴れ啦..

畀d雨水浸o佐gun多日..搞到個人都就黎開始發mou..

曬下晴れ真喺會成個精神曬..

做野都爽d噶( ̄▽+ ̄*)



聽日開始有得行花街na...好興奮tim..ヾ(@°▽°@)ノ

我要買風車..轉運..轉運ニコニコ

順便睇買<長江七號>..

but我對星爺呢出戲真喺冇么期待( ̄∇ ̄+)

祗喺人睇我睇,我是隨波逐流ga人waw...

我想睇<大灌籃>多d,..jay chowドキドキ



音譜ho95見ga大杰同吖銘..聽日終於可以見到你地啦音譜

仲差吖喪..佢做o佐人民公仆..公務繁忙啊...要守花街wow..好威ar!!

最衰就喺d農民工啦...搞到親愛的吖喪可能要俾調去執勤むっ過年都5知有無得放..

艾..睇到train station d差人就覺得慘..

累人累街坊ドクロ

就算你話我冇同情心都系甘講ga啦パンチ!



頭先沖完個靚靚熱水涼かお

真喺好舒服吖~~~~~~~~~~~~o(゜∇゜*o)(o*゜∇゜)o~♪

之前因為某人ga原因搞到個熱水器神o佐

出離d熱水基本上5熱ga!!

沖完好似冇沖甘..

但系金日終於整翻好個熱水器啦!!!!

全身都暖lumlum..好舒服ar..


ヾ(@°▽°@)ノ

呢個blog好kawaii牙...

d日本仔野真喺過癮d lo...XDDニコニコ

ho多功能ne..

but就load得慢o佐d咯( ̄▽+ ̄*)

5知我ga3分鐘熱度,堅持用呢

個blog用幾耐ne!?(笑)

new blog...

haha...

actually,i haven't know how to use it....