金日終於見到個太陽
啦..
畀d雨水浸o佐gun多日..搞到個人都就黎開始發mou..
曬下
真喺會成個精神曬..
做野都爽d噶( ̄▽+ ̄*)
聽日開始有得行花街na...好興奮tim..ヾ(@°▽°@)ノ
我要買風車..轉運..轉運![]()
順便睇買<長江七號>..
but我對星爺呢出戲真喺冇么期待( ̄∇ ̄+)
祗喺人睇我睇,我是隨波逐流ga人waw...
我想睇<大灌籃>多d,..jay chow![]()
ho95見ga大杰同吖銘..聽日終於可以見到你地啦![]()
仲差吖喪..佢做o佐人民公仆..公務繁忙啊...要守花街wow..好威ar![]()
最衰就喺d農民工啦...搞到親愛的吖喪可能要俾調去執勤
過年都5知有無得放..
艾..睇到train station d差人就覺得慘..
累人累街坊![]()
就算你話我冇同情心都系甘講ga啦
頭先沖完個靚靚熱水涼
真喺好舒服吖~~~~~~~~~~~~o(゜∇゜*o)(o*゜∇゜)o~♪
之前因為某人ga原因搞到個熱水器神o佐
出離d熱水基本上5熱ga![]()
沖完好似冇沖甘..
但系金日終於整翻好個熱水器啦![]()
![]()
全身都暖lumlum..好舒服ar..
