#ひとり言#Good morning. How are you? I'm well. Today is Saturday, August 22nd. It's mostly sunny, 26 degrees Celsius, and the weather forecast says it will be sunny or cloudy with a high of 33 degrees Celsius. Yesterday, it was cloudy all day, so I stayed home and relaxed.


I watched the high school baseball games on TV. They were the semi-final games of the All-Japan High School Baseball Tournament. It was so fun. The games were amazing and exciting. Both were close, and I was impressed by both of them.


So, the final game will be between two high schools: Kanto Ichikou(East Tokyo representative) and Kyoto International School (Kyoto prefecture representative). It will be tomorrow, August 23rd.


I'm looking forward to the game. All right, that's all for now. See you. 




おはようございます。お元気ですか?私は元気です。今日は8月22日、土曜日です。天気は晴れ時々曇りで、気温は26度です。天気予報によると、最高気温33度で晴れまたは曇りになるそうです。昨日は一日中曇りで、家にいてのんびり過ごしました。


それで、高校生の野球の試合、全国大会の準決勝をテレビで観ました。2試合ともとても楽しかったです。どちらも接戦で、私は両方の試合に感動しました。


それで、決勝戦は、関東一高(東東京代表)と京都国際(京都府代表)の対戦に決まりました。明日8月23日に行われます。


試合が楽しみです。こんな感じで大丈夫でしょうか。それでは、また。