トリプルバッティング

テーマ:
こんばんは星上


春咲佳代です


最近予定がバッティングするわするわで


暇な日は暇なのに忙しい日は忙しい笑い泣き


この前なんかトリプルバッティング!!


ホームラン!野球


打てたらいいねぇ…………


歌作りますウインク














「スポンジ」

Once upon a time I was 9 years old
My classmate blow to my body
My papa strangeled my neck
My mama was scratched on my face
And I cry and I cry and I cry and I try kill myself

I takes it for granted resort to violence
I am Ioveth not There you are

私はスポンジ、台所に放り出されたスポンジ
カラッカラに乾いて固くなってる
私はスポンジ、誰にも使われてないスポンジ
水に浸けても乾ききって濡れない
私はスポンジ、ボロボロに崩れたスポンジ
宇宙では縮みます、私は青いスポンジ

Once upon a time I was 17 years old
My friends talked behind my back
My teacher leave me out at the school
My lover had been to group violence for me
And I act and I act and I act of self herms

I've been told so many times "HATE You"
I can't loves me Why I was deceived by human

私はスポンジ、台所に忘れられたスポンジ
カビが生えて触ることもできない
私はスポンジ、小さくて目立たないスポンジ
日の光を浴びることもできないまま
私はスポンジ、ボロボロにちぎれたスポンジ
明日はゴミの日、私は青いスポンジ

I just wanted to be loved
I JUST wanted to be LOVED









以上チュー



カジクエのスタッフブログ更新されてました上矢印


チェックしてね爆笑


それでは次の更新でお会いしましょう星カラフル



AD