7月31日に投稿したなう | 僕シル新章 僕と家族とタイで生きる道♪

僕シル新章 僕と家族とタイで生きる道♪

クローン病の僕とシルビア(s14)の物語から始まり、気がつくとシルビアはもう無いし、子供は3人になるし、いつの間にか日本からタイへ移住しているし。人生は何が起きるか分からない、今を可笑しく楽しく生きよう!!

コメント大歓迎です♪お待ちしてます



@BenRazx Thank you very much! My wife becomes 31 years old same as I. On this Saturday we will have a party! #twinglish
7/31 0:20

I will go to bed until 1:00 am on Wednesday. Recently I continue to work hard. I need to take a rest enough time. #twinglish
7/31 0:56

Last week my son was taken photos in the studio. This photo is so good. My son makes me very happy! #twinglish http://t.co/zJatIzaorR
7/31 1:16

Next year I have TOEIC IP test in my company although 2 week ago I had it. I must study hard to increase my score! #twingls
7/31 1:16