無断転載禁止

翻訳使用する際は @luv_musik_ を記載して下さい

 

【Bad guy】

by Billie Eilish

released: Mar 29, 2019

 

White shirt now red, my bloody nose

白いシャツ 赤く染まっちゃった

鼻血が出てる

 

Sleepin', you're on your tippy toes

寝てる時

あなたはつま先歩きで


Creepin' around like no one knows

バレないように

コソコソ歩きまわってる


Think you're so criminal

それってかなりアブないわよ

 


Bruises on both my knees for you

あなたのせいで

私の膝は痣だらけ


Don't say thank you or please

ありがとうとか

お願いとか言わないで


I do what I want when I'm wanting to

私は自分が

やりたいようにやるわ


My soul so cynical

私もかなりアブないヤツなの

 

 

So you're a tough guy

あなた マッチョだわ


Like it really rough guy

すごく血の気が多いヤツだわ


Just can't get enough guy

満足できないんでしょ


Chest always so puffed guy

その胸

いつも筋肉で盛り上がってる

 


I'm that bad type

私もヤバいタイプのヤツよ


Make your mama sad type

あなたのママを

泣かせちゃうタイプだわ


Make your girlfriend mad type

あなたの彼女を

カンカンにさせちゃうタイプだわ


Might seduce your dad type

あなたのパパも

誘っちゃうタイプだわ

 

I'm the bad guy, duh

私はヤバいヤツなの そう


I'm the bad guy

私はヤバいヤツなの

 

 

I like it when you take control

あなたに支配されるの好きよ


Even if you know that you don't

あなたにそんなつもりなくても

 

Own me, I'll let you play the role

支配して 手綱はあなたにあげるから


I'll be your animal

あなたのペットになるわ

 

 

My mommy likes to sing along with me

私のママは

私と一緒に歌うのが好き


But she won't sing this song

でもこの歌は絶対歌わないわ


If she reads all the lyrics

ママがこの歌詞全部読んだら


She'll pity the men I know

あなたのこと可哀想って思うわ

 

 

So you're a tough guy

あなた マッチョだわ


Like it really rough guy

すごく血の気が多いヤツだわ


Just can't get enough guy

満足できないんでしょ


Chest always so puffed guy

その胸

いつも筋肉で盛り上がってる

 


I'm that bad type

私もヤバいタイプのヤツよ


Make your mama sad type

あなたのママを

泣かせちゃうタイプだわ


Make your girlfriend mad type

あなたの彼女を

カンカンにさせちゃうタイプだわ


Might seduce your dad type

あなたのパパも

誘っちゃうタイプだわ

 

I'm the bad guy, duh

私はヤバいヤツなの そう

 

I'm the bad guy, duh

私 ヤバいヤツなの そう

 

 

I'm only good at bein' bad, bad

かなりヤバくなってる時だけは

気分が良いわ

 

 

I like when you get mad

あなたが怒り狂ってるの好きよ


I guess I'm pretty glad that you're alone

あなたが独りなら

私はかなり嬉しいわ


You said she's scared of me?

彼女が怖がってるって?

 

 

I mean, I don't see what she sees

まぁ その子が何で

そんなこと言ってるか知らないけど


But maybe it's 'cause I'm wearing your cologne

私があなたと同じコロンを

つけてるからかもね

 

 

I'm a bad guy

私 ヤバいヤツなの


I'm a bad guy

私は ヤバい

 

Bad guy, bad guy

ヤバいの ヤバいヤツなの


I'm a bad

私はヤバい