BTSテテのおススメしてた曲です。


翻無断転載禁止

翻訳使用する際は @luv_musik_ を記載して下さい

 

【Trying my best】

by Anson Seabra

released; Aug 13, 2018

 

I know you think I got it all figured out 'cause

君は僕が 何でも解決できると

思ってるんだろうけど

 

I walk around like my head’s in the clouds but

それは普段

考え事してるみたいに歩いてるから

 

I’m just a boy with his heart pourin' out of his head

だけど僕は

感情が溢れ過ぎてる子なだけだよ

 

 

I wish that you could see the pain that I’ve seen and

僕がこれまで見てきた 辛い場面を

君にも見せられたらいいのに

 

All of the time I spent being not me

僕はいつも

自分じゃない誰かを演じてた

 

I hope you know that it’s not always happy In my head

いつも幸せな訳じゃないって

わかって欲しい

 

 

'Cause I don't know

僕は他に知らないから

 

The perfect road to go down

この苦しい道のりを乗り越える

完璧な方法を

 

But I know

でもわかってるんだ

 

 

I'm trying my best

僕は必死で頑張ってる

 

I'm trying my best to be okay

大丈夫でいられるように

懸命に頑張ってる

 

I'm trying my best but every day

必死で頑張ってるけど

毎日

 

It's so hard

すごく辛くて

 

 

And I'm holding my breath

だから僕は息を止めて

平気なフリしてる

 

I'm holding my breath til I can say

口に出して言えるまで

息を止めて平気なフリしてる

 

All of the words I want to say

言いたい言葉全てを言えるまで

 

From my heart

心からの言葉を

 

 

If you really want to I could let you inside

君が本当に望むなら

僕を見せてあげるよ

 

It’s been so long and I’ve got nothing left to hide

随分長い時を過ごしてきたし

隠す事なんかもう何もない

 

Would you believe if I told you that I’ve got flaws

僕はたくさん傷付いてきたなんて打ち明けたら

君は信じてくれるだろうか

 

 

Now it’s time to let the curtains unfold and

今がその時なんだ カーテンを閉めて

 

Tell the stories that I didn’t want told

君だけに 言いたくなかった話をするよ

 

Let it out so I unburden my soul

吐き出してしまえば

この魂の重荷を下ろせる

 

Won't stop

話し始めたら

止まらない

 

 

'Cause I don't know

僕は他に知らないから

 

The perfect road to go down

この苦しい道のりを乗り越える

完璧な方法を

 

But I know

でもわかってるんだ

 

 

I'm trying my best

僕は必死で頑張ってる

 

I'm trying my best to be okay

大丈夫でいられるように

懸命に頑張ってる

 

I'm trying my best but every day

必死で頑張ってるけど

毎日

 

It's so hard

すごく辛くて

 

 

And I'm holding my breath

だから僕は息を止めて

平気なフリしてる

 

I'm holding my breath til I can say

口に出して言えるまで

息を止めて平気なフリしてる

 

All of the words I want to say

言いたい言葉全てを言えるまで

 

From my heart

心からの言葉を