先程BTS公式Twitterに上がった、グクがカバーした曲です🎶
 
音源:Sound cloud⬇️

翻訳使用する際は @luv_musik_ を記載して下さい

無断転載禁止

 

【10000 hours】

by Dan+Shay & Justin Bieber

Released: Oct 4, 2019

 

Do you love the rain, does it make you dance

雨は好きかな 踊りたくなるかな

 

When you're drunk with your friends at a party?

パーティで友達と飲んだ時とか

 

What's your favorite song, does it make you smile?

君のお気に入りの曲は何かな

それを聞けば笑顔になるのかな

 

Do you think of me?

僕を想ってくれるのかな

 

 

When you close your eyes, tell me, what are you dreamin'?

君がその目を閉じれば

教えてよ 君はどんな夢を見るの

 

Everything, I wanna know it all

何もかも 全てを知りたい

 

 

I'd spend ten thousand hours and ten thousand more

10000時間でも それよりずっと多くの時間でも

君に捧げるよ


Oh, if that's what it takes to learn that sweet heart of yours

その素敵な心を知るために必要ならば

 

And I might never get there, but I'm gonna try

それに多分 全てを知る事はできないけれど

やってみるよ

 

If it's ten thousand hours or the rest of my life

10000時間だろうと

残りの人生全てだろうと

 

I'm gonna love you

君を愛していくよ

 

 

Do you miss the road that you grew up on?

子供の頃遊んだ近所の道が

恋しくなったりするかな

 

Did you get your middle name from your grandma?

おばあちゃんから

ミドルネームをもらったのかな

 

When you think about your forever now, do you think of me?

これから先を考えた時

僕を想ってくれるのかな

 

When you close your eyes, tell me, what are you dreamin'?

君がその目を閉じれば

教えてよ 君はどんな夢を見るの

 

Everything, I wanna know it all

何もかも 全てを知りたい

 

 

I'd spend ten thousand hours and ten thousand more

10000時間でも それよりずっと多くの時間でも

君に捧げるよ


Oh, if that's what it takes to learn that sweet heart of yours

その素敵な心を知るために必要ならば

 

And I might never get there, but I'm gonna try

それに多分 全てを知る事はできないけれど

やってみるよ

 

If it's ten thousand hours or the rest of my life

10000時間だろうと

残りの人生全てだろうと

 

I'm gonna love you

君を愛していくよ

 

I'm gonna love you

ずっと愛していくよ

 

 

Ooh, want the good and the bad and everything in between

良い時も悪い時も それ以外も全て

 

Ooh, gotta cure my curiosity

この好奇心を満たして

 

 

I'd spend ten thousand hours and ten thousand more

10000時間でも それよりずっと多くの時間でも

君に捧げるよ


Oh, if that's what it takes to learn that sweet heart of yours

その素敵な心を知るために必要ならば

 

And I might never get there, but I'm gonna try

それに多分 全てを知る事はできないけれど

やってみるよ

 

If it's ten thousand hours or the rest of my life

10000時間だろうと

残りの人生全てだろうと

 

I'm gonna love you

君を愛していくよ

 

I'm gonna love you

ずっと愛していくよ

 

 

And I...

それに僕は…

 

Do you love the rain, does it make you dance?

雨は好きかな 踊りたくなるかな

 

I'm gonna love you×2

ずっと愛していくよ