こんにちわ!!
今日からブログを開始しまーす✨なぜならばシェアすることがたくさんあるような気がしたので。

まず最初に私の事を紹介させて頂くと。。
私はファッション業界でメイキャップアーティストをしています!
その夢を追うために三年半前にニューヨークに引っ越してきました。ちょこちょこ仕事で他の国に行ったりする事もあるし、私は英語を勉強してるので(実力はかなりともなっていない😢)みなさん興味があるのではないかと思ったも、ブログを始めるきっかけです😁

そして、、私は2年前にフランス人男性とスピード婚しました‼︎ そう、私のラストネームはパトゥー🐥

なんと知り合って9月で結婚しました👰 チャラン〜🔔

9ヶ月とはそこそこ早い!ですが、私達はちゃーんと仲良くやっています👍 若干、親友のような恋人のよーな父親のよーな存在です。。よく怒られます🤥

きっと、相性とは国や年月は関係ないのかもしれませんねー

読んでいただいてありがとうございます🙏✨✨
Instagram@tomoyopattou


Hello!
I just started the blog today as I feel have a lot to say.

First of all,
Make up and fashion are my passions are the reason I moved to NY three years ago.

I frequently travel for work and for pleasure and I'm learning English which is I think people would be interested in hearing about.

I got married about two years ago with French man. My actual name is Tomoyo Pattou

We have decided to get married after we had know each other for only 9 months.

People might think “Just 9 months!?”
but we are doing well so far.

I think nationalities or time don't matter as much as chemistry in relationships.

Thank you for reading :)