フレドリック・オーサンド氏の歓迎会、本日開催

 

I met Mr. Fredrik Osund, today's guest and his close friend, Mr. Thomas Tranberg in 1992, about 32 years ago!, who were invited as exchange students from Sweden by K Construction Company, which has been accepted two students every year at that itime. 

 

In 1992,  consutraction business was in very good situation and sufficient bugdet.

 

 

And he has brought his client and good friend, Angie today.

 

At that time, I was engaged in translation works for K Construction Company and introduce by French guy who was related to the company.

 

Let's sing a song of Helan Gar, Skal Song from Sweden.

・・・・・・・・・・・・・・・・・・

私は、今日のゲストであるフレドリック・オーサンド氏とその親友であるトーマス・トランデルグ氏と1992年、何と約32年前!に会いました。彼らは、K建設から交換留学生として招かれていたのです。その当時、建設業界は好景気に沸いていました。

 

そして、今日はそのクライアントで良き友人でもあるアンジーさんを連れて来てくれました。

 

その当時、私はK建設の翻訳の仕事に従事していて、K建設に関係していたフランス人の紹介されたのでした。

 

それでは、皆で、Helan Gar /スウェーデンの乾杯の歌を歌って乾杯しましょう。