Hi guys what’s up:)

こんにちはMiyu'sです🌹


今回はリクエストで頂いたWalk Off The EarthI’ll Be There です!



何度聞いてもいい曲➿❤️



When the tears are rolling down like a river to the ocean 
川が海に流れるように涙が頰をつたう時
And there's no one else around
そばには誰もいない
You won't question my devotion
でもあなたは私を疑ったりしない
Everybody needs somebody
誰もが誰かを必要としてる
And you got me
あなたに私がいるように
You know that I know that you know that
ほら、分かっているでしょ

I'll be there for the highs and lows
どんな時だってそばにいる
Give you mine if your heart gets broke
もし心が壊れたなら、わたしのをあげる
By your side when you're all alone
ひとりぼっちの時はそばにいるから
I will be there
絶対そばにいるよ
When you're down, d-down on your luck
落ち込んで何もかもうまくいかない時も
No ride home and you got too drunk
酔っ払いすぎて家に帰れなくなった時も
2 a.m. I'ma pick you up
午前2時でも迎えに行く
I will be there
そばにいるから

I'll be there, I'll be there, I'll be there for you   ×2
君のそばにいるよ
When you're down, d-down on your luck
落ち込んで何もかもうまくいかない時も
No ride home and you got too drunk
酔っ払いすぎて車で家に帰れなくなった時も
I'll be there, I'll be there, I'll be there for you
ひとりぼっちにしない

When your heart could use a break
心が壊れそうな時も
And it's too broken to be open
傷つき過ぎて、心の扉を開けられなくても
I'll be patient, I will wait
ずっと待ってるから
Until you're ready to be open
準備ができるまで待っているから
Everybody needs somebody
誰もが誰かを必要としてる
And you got me
あなたに私がいるように
You know that I know that you know that
ほら、分かっているでしょ

I'll be there for the highs and lows
どんな時だってそばにいる
Give you mine if your heart gets broke
もし心が壊れたなら、わたしのをあげる
By your side when you're all alone
ひとりぼっちの時はそばにいるから
I will be there
絶対そばにいるよ
When you're down, d-down on your luck
落ち込んで何もかもうまくいかない時も
No ride home and you got too drunk
酔っ払いすぎて家に帰れなくなった時も
2 a.m. I'ma pick you up
午前2時でも迎えに行く
I will be there
君を独りにしない

I'll be there, I'll be there, I'll be there for you   ×2
君のそばにいるよ
When you're down, d-down on your luck
落ち込んで何もかもうまくいかない時も
No ride home and you got too drunk
酔っ払いすぎて家に帰れなくなった時も
I'll be there, I'll be there, I'll be there for you
覚えておいて、君を独りにさせない

I'll be there for the highs and lows
どんな時だってそばにいる
Give you mine if your heart gets broke
もし心が壊れたなら、わたしのをあげる
By your side when you're all alone
ひとりぼっちの時はそばにいるから
I will be there
絶対そばにいるよ
When you're down, d-down on your luck
落ち込んで何もかもうまくいかない時も
Gave your all but it's not enough
全力で頑張ったのにダメだった時も
Take my hand and I'll pick you up
どんな時でも手を差し伸べるから
I will be there
そばにいる

I'll be there, I'll be there, I'll be there for you   ×2
君のそばにいるよ
When you're down, d-down on your luck
落ち込んで何もかもうまくいかない時も
No ride home and you got too drunk
酔っ払いすぎて家に帰れなくなった時も
I'll be there, I'll be there, I'll be there for you
覚えておいて、君を独りにさせない
I'll be there for you
ひとりぼっちにしない



Have a nice day キラキラ