Hi guys what’s up:)

こんにちはMiyu'sです🌹


今回はKim PetrasGot My Number です!





Girl...
もしもーし
What's up, bitch?
調子はどう?

I don't wanna be a good girl tonight
今夜はいい子でいたくない
I just wanna be your bad girl, alright
悪い女の子になりたいの
Just wanna be your only one
あなただけのものになりたい
You should hit me up
連絡してよ
Boy, you got my number
私の電話番号はもう持ってるでしょ
Don't wanna be a good girl tonight
今夜はいい子でいたくない
I just wanna be your bad girl, alright
悪い子になりたいの
Just wanna be your only one
あなただけのものになりたい
You should hit me up
連絡してよ
Boy, you got my number
私の電話番号はもう持ってるでしょ

949-331-0609
Call me up, call me up, for good time 
電話してよ、あなたの都合がいい時に
I be waiting up for ya
ずっと連絡を待ってるから
Baby, I'ma sex it up for ya
一緒にベッドでイチャイチャしようよ
Got a little something, something for ya
あなたと一緒にいると何か感じるの
Want a little something, something don't ya?
何か感じたいの、あなたもそうでしょ?

I got this feeling in my body, in my body tonight
身体中が感じてる
And when we leavin', my body is your party tonight
私たちが離れるときでも今夜私の体はあなたのもの
If you want it, you can get it, so what you waitin' for?
欲しいものはすぐ手に入るのに、何を躊躇っているの?
In the kitchen, on the counter, on the bed or the floor
キッチンのカウンターでも、ベッドの上でも下でも

I don't wanna be a good girl tonight
今夜はいい子でいたくない
I just wanna be your bad girl, alright
悪い女の子になりたいの
Just wanna be your only one
あなただけのものになりたい
You should hit me up
連絡してよ
Boy, you got my number
私の電話番号はもう持ってるでしょ
Don't wanna be a good girl tonight
今夜はいい子でいたくない
I just wanna be your bad girl, alright
悪い子になりたいの
Just wanna be your only one
あなただけのものになりたい
You should hit me up
連絡してよ
Boy, you got my number
私の電話番号はもう持ってるでしょ

I know that we just met right now
会ったばかりなのはわかるけど
But I just wanna see you with the lights out
暗闇の中にいるあなたを見たいの
I just wanna see you at the crib with your hands on my waist
家で私の腰に手を回したあなたを見たい
And my hands on ya
私の手もあなたの...
We can turn it up to the late night
夜遅くまでやれるし
Or we can do it into the daytime
それか昼間からでもできるよ
I just wanna get you to the spot
あなたを困らせたい
With ya hands on my waist
私の腰に手を回して
And my hands on ya–
私の手もあなたの...

I got this feeling in my body, in my body tonight
身体中が感じてる
And when we leavin', my body is your party tonight
私たちが離れるときでも今夜私の体はあなたのもの
If you want it, you can get it, so what you waitin' for?
欲しいものはすぐ手に入るのに、何を躊躇っているの?
In the kitchen, on the counter, on the bed or the floor
キッチンのカウンターでも、ベッドの上でも下でも

I don't wanna be a good girl tonight
今夜はいい子でいたくない
I just wanna be your bad girl, alright
悪い女の子になりたいの
Just wanna be your only one
あなただけのものになりたい
You should hit me up
連絡してよ
Boy, you got my number
私の電話番号はもう持ってるでしょ
Don't wanna be a good girl tonight
今夜はいい子でいたくない
I just wanna be your bad girl, alright
悪い子になりたいの
Just wanna be your only one
あなただけのものになりたい
You should hit me up
連絡してよ
Boy, you got my number
私の電話番号はもう持ってるでしょ

Boy, you got my number
私の電話番号はもう持ってるでしょ
Haha, secure the bag, sis
最高よね
Secure the bag 
本当に最高



Have a nice day {emoji:char3/088.png.キラキラ}