As always, Sunday morning SS was so much fun!

いつものように、日曜午前SSはとても楽しかったです!

 

 

Just got a feeling like eating a big hamburger after Sunday SS, so we went to a hamburger shop in Meguro called AS CLASSIC.

日曜SSの後になんとなくでっかいハンバーガーが食べたい気分になり、目黒にあるアズ・クラシックというバーガーショップに行きました。

 

 

We used Hanzomon-line and walked from Komazawa-Daigaku Station to this place. It's a little far from several nearest stations, and it took over 10 minutes on foot.

半蔵門線を使って、駒沢大学駅からお店まで歩きました。いくつかの最寄駅から少し離れているため、徒歩で10分ほどかかりました。

 

 

All shop staff were Japanese. We were seated in a box seat next to a young couple of American guy and Japanese girl. The boyfriend was a slim, tall and good-looking guy, and the girl was saying "Kawaii" to the boyfriend. And then there was a five minutes silnce. Nice conversation.

スタッフは全員日本人。若いアメリカ人の彼氏と日本人の彼女の横のボックスシートに座ります。彼氏は痩せていて背が高くてイケメンで、女の子は「可愛い」と彼氏に言いました。その後、5分間の沈黙。なかなかいい会話ですね。

 

 

We ordered beer and a dish of onion rings, meat loaf and mushed potato, but the main purpose today is of course... a hamburger!

私達はビール、オニオンリングやミートローフのマッシュポテト添えを注文しましたが、今日のメインはもちろんこちら、ハンバーガー!

 

 

Thank you for the meal!

ご馳走さまでした!

 

 

Join us to make local friends and enjoy English conversation with them!

 

---------------------------------

SoC English Cafe (SoC英会話カフェ)

http://soc-eng.com

池袋・高田馬場北千住赤羽大宮浦和東川口・戸塚安行朝霞越谷・レイクタウン・春日部新松戸南流山船橋・西船橋

【ビギナー歓迎】【赤ちゃん・子連れ歓迎】【平日午前のママ枠】【シニア参加者多数】【平日夜の会社員枠】【楽しい週末枠】

~コンセプトはFriendship、友人たちと楽しく英語で会話して、人生シェアして、ワイワイ楽しくやりましょ~(*´ω`)~

 

STAFF WANTED: English speakers who live around Tokyo, Saitama, Chiba and Kanagawa