What are the challenges for us?
我々にとって挑戦とは何か?
Even Persona-based writing is limited in its scope because seekers can assume more than one persona. Our current help systems aren’t capable of dynamic display of pages: from top-down, bottom-up, or lateral navigation, we need a lot of dynamic links that update themselves as we move pages and re-organize our content. The challenge here is: if we let our seekers free, will they be able to find their way back home? In cases when someone, logged in as a Contractor, wishes to search for operational information — in the capacity of a Business User — must log off to switch roles and only then they can have access to the corresponding information.
探求者が1つのペルソナ以上を仮定することができるから、ペルソナベースの執筆さえその有効範囲に限定されています。 我々の現在のヘルプ・システムはダイナミックなページの表示能力がありません:トップダウンか、ボトムアップか、あるいは側面への道案内から、我々がページを移動して、我々のコンテンツを再編成するから、それら自身をアップデートする多くのダイナミックリンクを我々は、必要とします。 ここでの挑戦は次の通りです:もし我々が我々の探求者を自由にさせたなら、彼らはもとに戻る方法を見いだすことが可能でしょうか? 万一誰か、契約者としてログインし、操作情報を検索したい場合、- ビジネス利用者の資格で - 役割を取り替えるためログオフしなくてはなりません、そして、そうした時だけ、探求者は対応する情報にアクセスできます。
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