昨日午前中20年以上知り合いの名倉院長先生の接骨院病院行って来ました〜ほっこり音譜



Yesterday morning I went to Nagura Hospital to see my doctor that I've known for over 20 years 





{CB694764-F974-40A3-9DE9-21193EAEAFF1}







もうすぐまた海外出張行きますので行く前にいつも先生の所行って体のチェックして貰っています〜ウインクチョキ



I will be heading out of the country for work again so I always go to see my doctor before I leave  








先生の所の駐車場で僕のハマーくんがいつもこんな感じで止まっています〜にひひ音譜



Every time I go to see my doctor I always park my Hummer like this at his parking space 





{BBF423E0-AE27-491E-9148-97A244FBFC96}







昨日夜居酒屋金太郎の息子からラインメッセージが来て金太郎のボウリング大会のトロフィーが出来上がりましたとのメッセージでしたほっこり音譜



Last night I received a Line message from Izakaya Kintaro's son letting me know that the Kintaro's bowling tournaments trophy has been made 





{10DAED23-A136-4E75-BA16-34971C1A794F}







僕が第一回目の居酒屋金太郎ボウリング大会は2位で第二回目は優勝しました〜爆笑チョキ 第三と第四回目はタイ出張で出ること出来なかった〜ショボーンあせる 今月第五回目の金太郎ボウリング大会はまたまたタイ出張で参加出来ないのは残念です〜!その次参加出来るといいね〜グッド!口笛音譜



Izakaya Kintaro's first bowling tournament I came in 2nd place. The second bowling tournament I won 1st place! Then the third and fourth tournament I didn't get to join in because of my work in Thailand. This months bowling tournament I can't join again because I will be in Thailand for work again! I hope I will be able to join the next one 








リキマル さん 【この間の刺身めちゃめちゃ美味しかった〜!たまには家で巻き寿司食べるといいね〜^_−☆】

アンクン さん 【僕の格闘技時代の入場テーマBGM良く覚えてますね〜!その曲大好きです〜!この間のラザニアは僕の嫁が作りました〜(^_^)v】

坊主之腹筋 さん【ありがとうございます、たまには家で美味しい巻き寿司食べるのはいいね〜(^O^)/】

虹の欠片 さん 【僕はアメリカと日本のハーフのでやはり日にちによってアメリカン料理と日本料理食べたりしています(笑) 居酒屋金太郎のみんなさんはすごくいい人たちでめちゃめちゃいいお店です〜*\(^o^)/*】

ico さん【ありがとうございます、icoさんからいつも優しいコメントを頂いてすごく嬉しいです〜*\(^o^)/* いつもありがとうございます〜(^_−)−☆】