昨日朝早くから幕張メッセのオートサロン遊びに行きました~('-^*)/ 朝早く家に出てもものすごく駐車場が込んでて何とか無事につきました~(゜д゜;)/



Yesterday early morning I went to the Auto Salon at the Makuhari Messe. Even though I left early in the morning the parking was still packed but I made in safely....








戦闘竜のブログ














昨日はスカイ・オートのブッス遊びに行きました~(*^▽^*)/ http://www.skyauto.co.jp/  スカイ・オートのブッスにはハマーH1二台ありました~(^-^)/



I went to Sky Auto's booth yesterday. http://www.skyauto.co.jp/ Sky Auto had two Hummer H1's in their booth.








戦闘竜のブログ


戦闘竜のブログ














ハマーH1二台の中一台がSUVの勝取りました~(^O^)/ そのハマーH1はこちらです~↓↓↓



Out of the two Hummer H1's one of the Hummer H1 won the best SUV prize!!! Here is the Hummer H1 that won ↓↓↓








戦闘竜のブログ


戦闘竜のブログ













日曜日ので人がものすごくたくさん来ました~!!!(^O^)/



Since it was a Sunday there was alot of people there!!!! WOW








戦闘竜のブログ














そして偶然にとなりのブッスは僕のブログ友のマイカルちゃんがいました~(^_^)v



Then at the booth near by, my blog friend Maikaru Chan was there.....







戦闘竜のブログ


戦闘竜のブログ












そして会場をちょっと回りの車を見に行ったら一番人気の車ありました~(^-^)/ 何と僕が大好きなスワロフスキーの車です~!!\(^_^)/



Then I went to take a look at some of the cars at the event and saw the number one car!!! It is my favorite bling bling Swarovski car!!!! WTF!!!!








戦闘竜のブログ












すごすぎる!!! そして僕のブログ友さやかちゃんも会えました~(^-^)ノ~~



Man that is off da hook!!! Then I saw another one of my blog friend Sayaka Chan.....







戦闘竜のブログ












そして僕の知り合いのブッスI。S。M。の社長さんと奥さんお会いしました~(*^-^)b 3人で取りたかったけど。。。社長の奥さんと記念写真取りました~o(^-^)o



Then I went to visit my other friends booth called I.S.M and saw the owner and his wife. I wanted to take a picture with the three of us but I just took a picture with his wife.... lol








戦闘竜のブログ













さらに歩いたらもう一人のブログ友(一番右)ゆみこちゃんとお会いしました~('-^*)/ ゆみこさんはとっても忙しいのでちょっとだけお話して遠くから写真取りました~(^_^;)/



As I was walking some more I ran into another blog friend (on the right) Yumiko Chan. She was very busy so after having a short chat with her I took a picture from way behind......lol








戦闘竜のブログ












昨日はとっても楽しかった~!\(^_^)/ 遊びに行ってよかったです~(b^-゜) 次は東京ビッグサイトのインポートカーショーだね~☆-( ^-゚)v



I had a great time yesterday!! I'm glad that I went there.... lolz The next car event will be at the Tokyo Big Site Import Car Show!!!!














戦闘竜のブログ