今日は写真展「ゆる鉄TOKYO」のトークイベントを開催

たくさんの方にお越しいただき

とっても楽しい時間を過ごせました。

ありがとうございました!

そして

今日は毎年恒例

すさのお神社の天王祭のお神輿が

三ノ輪橋電停にやってきました。

そして踏切内で

豪快な神輿振り!

見よこの迫力の表情!!

これが下町パワーだっ!!!

神輿を振り終えたあとの

達成感のある笑顔も

最高でした。

情熱と人情に包まれたこの街が

僕は大好きです。

 

(三ノ輪橋電停)

 

 

 

I held a talk event of Photo Exhibition of "Yurutetsu TOKYO" today.
A lot of audience came to my event.
Thank you very much!
The mikoshi,a portable shrine, of Susanoo Shrine for Ten-nou Festival came to Minowabashi Train Stop.
And they swang the mikoshi in the railroad crossing!
Look at their powerful faces!
It is the very energy of downtown!

After swinging the portable shrine, they showed fulfillment expression.
I loved this town which was covered with passion and humanity