I remember years ago
Someone told me I should take
Caution when it comes to love
I did

数年前のことを憶えているよ
誰かが人を愛する時、気を付けなければならないといったんだ
だから僕は従ったんだ

And you were strong and I was not
My illusion, my mistake
I was careless, I forgot
I did

君は強くて僕はそうじゃなかった
僕の幻覚、間違い
僕は不注意で、忘れてたんだ
忘れてた

And now when all is done
There is nothing to say
You have gone and so effortlessly
You have won
You can go ahead tell them

今では全て終わって
何も言うことはない
君は行ってしまって、軽々としてる
君は勝ったんだよ
先に行って皆に言うといいよ

Tell them all I know now
Shout it from the roof tops
Write it on the sky line
All we had is gone now
Tell them I was happy
And my heart is broken
All my scars are open
Tell them what I hoped would be
Impossible, impossible
Impossible, impossible

僕が今では全て知ってるって言いなよ
屋上から叫んで
地平線に書いて
僕たちが持ってたすべての物はなくなった
僕が幸せだったって言いなよ
僕の心は壊れて
傷口が開ききっている
僕がどうしたがってたか言いなよ
無理なんだ、不可能だ
無理なんだ、もう

Falling out of love is hard
Falling for betrayal is worse
Broken trust and broken hearts
I know, I know...

気持ちが冷めるのは難しく
裏切りに走るのは最悪だ
信じることができなくなって、心も壊れてしまう
知ってるんだ、知ってるんだよ

Thinking all you need is there
Building faith on love and words
Empty promises will wear
I know, I know...

君が必要な物全部について考えてる
愛と言葉で信用を築き上げて
中身のない約束をまとうだろう
分かってる、分かってるんだ

And now when all is done
There is nothing to say

今では全てが過ぎ去って
何も言うことはないよ

And if you're done with embarrassing me
On your own you can go ahead tell them

もしも僕を恥ずかしがらなくなったら


Tell them all I know now
Shout it from the roof tops
Write it on the sky line
All we had is gone now
Tell them I was happy
And my heart is broken
All my scars are open
Tell them what I hoped would be
Impossible, impossible
Impossible, impossible

僕が今では全て知ってるって言いなよ
屋上から叫んで
地平線に書いて
僕たちが持ってたすべての物はなくなった
僕が幸せだったって言いなよ
僕の心は壊れて
傷口が開ききっている
僕がどうしたがってたか言いなよ
無理なんだ、不可能だ
無理なんだ、もう

I remember years ago
Someone told me I should take
Caution when it comes to love
I did


数年前のことを憶えているよ
誰かが人を愛する時、気を付けなければならないといったんだ
だから僕は従ったんだ

Tell them all I know now
Shout it from the roof tops
Write it on the sky line
All we had is gone now


僕が今では全て知ってるって言いなよ
屋上から叫んで
地平線に書いて
僕たちが持ってたすべての物はなくなった

Tell them I was happy
And my heart is broken
Oh, oh, oh, oh, oh, oh, hoped would be
Impossible, impossible
Impossible, impossible
Impossible, impossible
Impossible, impossible

僕が幸せだったって言いなよ
僕の心は壊れて
ああだったらよかったのに
不可能なんだ、も無理だ・・・