All I want is nothing more
To hear you knocking at my door
'Cause if I could see your face once more
I could die a happy man I'm sure

僕が欲しいのはこれ以上何もない
君がドアをたたいてくれるのが聴きたいんだ
君の顔をもう一度見ることができるのなら
幸せな男として死ねるよ

When you said your last goodbye
I died a little bit inside
I lay in tears in bed all night
Alone without you by my side

君が最後の別れを行った時
心の中で少し死んだんだ
一晩中ベッドで涙を流してた
君が隣にいないまま一人でね

But if you loved me
Why'd you leave me?
Take my body
Take my body
All I want is,
And all I need is
To find somebody.
I'll find somebody like you.

でも君が僕を愛していたなら
なんで行ってしまったんだい?
僕の体を連れ去って
僕の体を連れ去って
僕が欲しいすべての物は
必要な物は
誰かを見つけることなんだ
君みたいな誰かを見つけるよ

Oh oh

So you brought out the best of me,
A part of me I've never seen.
You took my soul and wiped it clean.
Our love was made for movie screens.

君は僕の一番を取り除いたんだ
自分で見たことなかった部分をね
君は僕の魂を引っこ抜いて、綺麗にふきとってしまった
僕たちの愛は映画のスクリーンのために作られたんだね

But if you loved me
Why'd you leave me?
Take my body,
Take my body.
All I want is,
And all I need is
To find somebody.
I'll find somebody.

でも君が僕を愛していたなら
なんで行ってしまったんだい?
僕の体を連れ去って
僕の体を連れ去って
僕が欲しいすべての物は
必要な物は
誰かを見つけることなんだ
君みたいな誰かを見つけるよ

Oh

If you loved me
Why'd you leave me?
Take my body,
Take my body.
All I want is,
And all I need is
To find somebody.
I'll find somebody like you.

でも君が僕を愛していたなら
なんで行ってしまったんだい?
僕の体を連れ去って
僕の体を連れ去って
僕が欲しいすべての物は
必要な物は
誰かを見つけることなんだ
君みたいな誰かを見つけるよ

Oh