少し言い訳 | 方舟ひつじ丸書斎☆さわやかな独り言

方舟ひつじ丸書斎☆さわやかな独り言

つれづれなるままに・・・要は独り言。やや情感的な言葉の集まり。

Maybe I should make another blog for English thinking.


However, because the source is only one (my head) so while I write my diary in English, I would not write in Japanese, obviously.


So I put out here for a while.


Thank you.





英語をたどるのが面倒くさい方は…

世の中には翻訳サイトという便利なものがありまして。(笑)

個人的にはエキサイトをよく使ってました。

(韓国語のサイトを訳すときに笑)