WHOLE TREAT Dayspa KYOTO でのヨガイベント第一回を無事に開催することができました。ご参加いただいた3名の皆様、ありがとうございました😊 
 
The first Yoga event @ WHOLE TREAT Dayspa KYOTO was a lot of fun! Thank you for the 3 beautiful yogis (and yoginis ) who have participated!
 
 
ヨガ中の写真を完全に撮り忘れてしまい、事後写真しかないのが残念ですが、土台の大切さ(ground up)や内側から動く(inside out)ことをシェアさせていただきました。少しでも「今、ここ」に満たされた感覚を感じていただけたのなら幸いです^_^ 
 
I totally forgot to take photos during the session so excuse me for posting post-event photos 😅
Today, we explored how to establish a posture from "the ground up" and also, how to move from "the inside out." It makes a difference when you approach a simple pose with consciousness. 
 
 
ヨガ後にはマッサージの師匠渚さんのアムステルダム土産のハーブティと、アーユルヴェーダのお菓子二種でお茶会♪ 異なる世代、バックグラウンドの方々と和やかな時間でした。
町家空間も楽しんでいただけたようで、ほっと一安心。
 
After Yoga, we had a chat over some organic herbal tea from Amsterdam (Thank you Nagisa san!) and Ayurvedic sweets. Machiya is so cozy and we didn't want to leave!
 
 
イベント終わりで寄ってくださった先輩セラピストの都さんが、「ほら、ヨガマット持って!」と投稿用に写真を撮ってくださいました。青い暖簾が目印です☆ 
 
Thank you Miyakosan for stopping by and encourage me to take a photo with a yoga mat. Cobalt blue color fabric is the sign to WHOLE TREAT Dayspa KYOTO :)
 
 
来月も開催しようと思いますので、またお知らせさせていただきますね。
感謝。
Kayo 
PS 夕焼けが美しい日でした。
 
I will host another Yoga event next month, so please stay tuned!
Kayo
P.S. amazing sunset after class!