クリスリード杯 | キャシー・リード&クリス・リードのオフィシャルブログ「華麗なるアイスダンス」Powered by Ameba

キャシー・リード&クリス・リードのオフィシャルブログ「華麗なるアイスダンス」Powered by Ameba

キャシー・リード&クリス・リードのオフィシャルブログ「華麗なるアイスダンス」Powered by Ameba

クリスリード杯は

とてもスペシャルな日でした❤️


たくさんの方々が

この素晴らしいイベントに参加してくださって

本当にうれしく思います。


これは

キス&クライではなく

クリス&クライ😁


クリスが逝ってしまった日から

毎日

クリスは

私の心にいまず。


いつも

なにかにつけて

クリスのことを

思い出させることがあります。


それが

クリスの好きだった

食べものだったり

クリスが好きだった

ビデオゲームだったり

または

クリスと一緒に行ったところであったり.......


そして

いつも

私のフェイスブックに

クリスのむかしの写真や

クリスのビデオが

フェイスブックのメモリーとして

でてきます。

それは

いつも

私に

笑顔と笑いもくれます😆

あるいは

ときどき

私に

涙をくれます😢


私が

生徒さんたちを教え

そして

笑う時

私はいつも

私の笑いと声をとおして

クリスの笑いと

クリスの声を聞きます。🥰

クリスは

生徒さんたちをからかうのが

とても好きでした。

私も

生徒さんたちをからかうのが

大好きです😁


なんであろうと

私は

毎日

クリスのことを思います❤️


でも

クリスリード杯は

私だけが

クリスのことを思った日ではなく

たくさんの人たちが

クリスのことを

思ってくれた日でした❤️🥰


参加してくれた皆さんが

クリスとの思い出をシェアしてくれたり

または

クリスが滑った

たくさんのプログラムの中で

どれが一番好きか教えてくれたり

または

シンプルに

''私はクリスの大ファンてした''と言ってくれたり

皆んなが私にシェアしてくれました。


クリスと

クリスが心から愛した

素晴らしい

アイスダンスというスポーツを祝うために

こうして

たくさんの方々が集まるのを見て

これが

クリスの思い出と

クリスのレガシーを

これからも生き続けるための

最高の方法だと感じました。


私は

全部のイベントを見ました。

私は

皆さんの素晴らしい全ての演技を見ました。

規定ダンスの曲

一つ一つを聞くたびに

むかし

全ての規定ダンスを滑っていたころを

思い出し

クリスと一緒に滑った

規定ダンスの全てを

思い出していました。


皆さんが

楽しんで滑っている

アイスダンスを見て

クリスと一緒の素晴らしい時を

一緒に滑っていた素晴らしい時間を

思い出していました。


クリスリード杯は

本当に素晴らしい

スペシャルな日でした❤️


皆さん

ファンの方たちに

お願いがあります🙏

どうぞ

できましたら

皆さんが

クリスのどこが好きだったか

コメントに書いて下さい❣️

なんでもいいです!

クリスの笑顔が好きだったとか

クリスが滑ったたくさんのプログラムの中で

どれが一番好きか

あるいは

クリスにあったことのある方は

クリスとの思い出

または

単にクリスの思い出など

なんでもいいですから

書いて下さい!

私にシェアしてください❣️

皆さんが書いてくれることなんでも

私を

最高に幸せにしてくれます❣️❤️


宜しくお願いします😊


This is a English version.


Chris Reed Trophy was such a special day❤️ 

I am so grateful to all the people involved for such a wonderful event. 

Every day since Chris’ passing, he is always on my mind. 

There is always something that reminds me of him, whether it was a food he liked or a game he liked, or a place we went to together. 

There is always an old picture or video of him that pops up on my Facebook memory or when I turn my iPad on. It always makes me smile and laugh😆 It sometimes makes me cry😢

Every time I teach my students and laugh, I hear Chris’ laugh and hear his voice through mine. He loved teasing his students and I love to do the same😝

No matter what, everyday I think about him. 

But Chris Reed Trophy was a day where not only I thought about him, everyone thought about him. 

Everyone shared one of their favorite memories of him, or told me their favorite program of his, or just simple said, I was such a big fan of Chris. 

Seeing everyone come together to celebrate Chris and the wonderful sport of ice dancing which he loved with all his heart, is seriously the best way to keep Chris’ memory and legacy alive.

I watched the whole event, I watched everyone’s wonderful performances. 

Hearing all the compulsory musics played, reminded me of the time I skated each and every one of those compulsory dances with Chris. 

Seeing everyone have fun ice dancing together, reminded me of all the great times Chris and I enjoyed ice dancing together. 

Chris Reed Trophy was truly such a special day❤️

I want to ask a favor from all of our fans🙏

Please if you have the chance, please write a comment and tell me what you loved about Chris. 

Anything is fine!

His smile, his sense of humor, or tell me your favorite program of his, or your favorite memory of him. 

It would truly make me so happy❤️ 

Thank you so much 😊

If you like to leave a comment, please scroll down and click “ コメントする”- write comment.

Then you write in the square that written “コメントを書く”- write comment.

When you finish writing, click “送信” - send, in a green bar on the bottom.