Aladdin <劇団四季 アラジン> | Inside the Battle with Temptation <煩悩との戦い>

Inside the Battle with Temptation <煩悩との戦い>

ブログ小説 「君のいない未来へ」
毎週月曜日/水曜日/金曜日 更新中

I’d like to share not only my daily work life and sports-watching experiences but also my struggles and tips for managing my diet and health.

Hi there, I'm Tata. How are you doing?

やぁ たたです 調子はどう?

 

 

 

I went to see the Aladdin musical at the Dentsu Shiki Theater SEA in Shinbashi on Sunday.

日曜日たたはミュージカル「アラジン」を観に汐留の電通劇団四季 海劇場へ行ってきました

 

 

I was really looking forward to seeing a musical with my wife for the first time in a while.

妻ちゃんと久しぶりにミュージカルに行くのでとても楽しみでした

 

 

There was a long line waiting for the gate to open. 

開場を待つ長い列ができていました

 

 

I knew the story because I had watched the anime.

ストーリーはアニメ見ていたので知っていました

 

 

I was curious about how the monkey and parrot characters would be played, but they were replaced by people.

アニメではサルとオウムがキーになるキャラだったんでどうなるかと思いましたが、人に置き換わったんだね

 

 

It was very exciting.

とっても面白かった

 

 

Honesty in relationships is very important.

恋愛に関して正直なことは大事なんだね

 

 

Today's results

73.5kg

21.9%

I still didn't drink alcohol today.
今日もお酒を飲みませんでした(117日目)

 

惜しい惜しすぎる、後300gで減量10kg来週までに達成できるか!