ある日、英会話の先生に言われました、「ベースボールのルールを、何でもいいから、言ってみてください。」


私はこう答えました。「プレーヤー達は審判に従わなくてはいけません!」




するとほかの生徒達が、「は??」という顔でこっちをみている!?




先生はすぐに間違いに気づきました、


吸血鬼に従う」って、、、とんだ恥をかきました。







ONE DAY, MY ENGLISH TEACHER ASKED ME " TELL ME ONE RULE OF BASEBALL."

I ANSWERED " THE PLAYERS HAVE TO OBEY VAMPIRES." THE TEACHER AND OTHER STUDENTS LOOKED AT ME WITH STRANGE EYES. BUT SOON THE TEACHER NOTICED MY MISTAKE. I MISTOOK VAMPIRE FOR UMPIRE. WHAT A SHAME!