Relax, Take It Easy : MIKA

 

ソングライター:

Michael Penniman / Nicholas Eede

 

 

 

Took a ride to the end of the line
先の見えない線路をどこまでも進む

Where no one ever goes
誰も行かない場所を目指して

Ended up on a broken train with nobody I know
辿り着いた場所で見つけたのは壊れた列車
乗客は知らない人々

But the pain and the longings the same
痛みも切実な想いも同じさ

Where they dying
死が其処にあれば

Now I’m lost and I’m screaming for help
迷子になった僕は叫び 救いを求める

Relax take it easy
リラックスして 気楽にいこう

For there is nothing that we can do
僕達にできることは何もない

Relax take it easy
リラックスしなって 前向きに考えよう

Blame it on me or blame it on you
悪いのは僕かもしれないし君かもしれない

It’s as if I’m scared
まるで恐れているかのように

It’s as if I’m terrified
まるで何かに怯えているように

It’s as if I’m scared
まるで叫びたくなってしまうように

It’s as if I’m playing with fire
まるで火遊びをしているように

It’s as if I’m terrified
まるで恐れているかのように

Are you scared?
君も怖いの?

Are we playing with fire?
僕達は火遊びしてるだけなのか?

Relax
リラックスしなよ

There is an answer to the darkest times
ここに暗闇を照らす答えがある

It’s clear, we don’t understand it
そうだね 俺達には理解出来ない

But the last thing on my mind is to leave
you
でも君を手離すのは最後の手段にしたいんだ

I believe that we’re in this together
俺達の想いは一つだと信じている

Don’t scream there are so many roads left
恐怖で泣き叫ぶ事は無いよ 
だって道は他にも沢山残っているから

Relax take it easy
リラックスして 気楽にいこう

For there is nothing that we can do
僕たちにできることは何もない

Relax take it easy
リラックスしなって 前向きに生きようよ

Blame it on me or blame it on you
僕が悪いのかもしれないし 
君が悪いのかもしれない

 

It’s as if I’m scared
まるで恐れているかのように

It’s as if I’m terrified
まるで何かに怯えているように

It’s as if I’m scared
まるで叫びたくなってしまうように

It’s as if I’m playing with fire
まるで火遊びをしているように

It’s as if I’m terrified
まるで恐れているかのように

Are you scared?
君も怖いの?


Relax

Relax

 

 

 

ブログに来ていただいてありがとうございます。
▼ぽちっとぽちっとよろしくお願いいたします(*'ω'*)