https://youtu.be/-Ir8h8-bfQU 





じゅーじゅつやる前から、僕のにゅうじょう曲は決まってます!
(*´罒`*)ニシシ




けん・よこやま

らんにんぐ・おん・ざ・わいんでぃんぐ・ろーど


Running through the day and night
昼と夜を駆け抜けてきた

Running all the time
どんなときでもずっと駆けてきたんだ

There's a road out before me and it's winding, never ending
道から外れて、険しい道のりになっても、終わらない

I cannot stop, I just keep going
止められないんだ 走り続けるよ


Jumping over gravel and rocks
砂利と岩を飛び越えて

Through the troubled water
激流の中をくぐり抜けて

With my eyes straight ahead like Forest Gump in the movie
まっすぐ前を見つめている 映画の中のフォレスト ガンプみたいにね

Try not to feel any fear, not to fall
恐怖や不安は忘れてしまえ


Where am I now?
僕は今どこにいる?

Where will the road take me?
この道は僕をどこに導いてくれるんだ?

I'm just running on the winding road
道なき道を駆けている

Where am I now?
僕は今どこにいる?

Where will the road take me?
この道は僕をどこに導いてくれるんだ?

I'm just running on the winding road, yeah
僕はいま道なき道を駆けている