My vogue songs ♡

私のなかでのハヤリな洋楽*
てきとーな和訳ものせます(*^_^*)


テーマ:
DNCEの新曲を取り上げてみました。

テイラーの元彼でもある、ジョー・ジョナス率いる割と新しめのバンドです。ヒットシングルはCake by the ocean🍰

ジョーは、ディズニーチャンネル時代には考えられない大人っぽさがありますね^o^


同居するかしないか微妙なカップルって感じでしょうか。

歯ブラシを相手の家に置いておくって、たしかに特別ですよね(*^_^*)
1番楽しい時期ですね!
もう存分にイチャイチャして下さいって感じですね!





Toothbrush" 
DNCE

Maybe you don't have to rush
急がなくていいんじゃない
You could leave a toothbrush
歯ブラシを置いていけばいい
At my place
僕の家に
At my place
僕の家に
We don't need to keep it hush
黙ってる必要なんてないよ
You could leave a toothbrush
歯ブラシはおいていきなよ
At my place
僕のところに
At my place
僕のところに

Stuck in a limbo
浮ついた状態
Half hypnotized
半分まどろんだまま
Each time I let you stay the night, stay the night
君が泊まるたびに、
Up in the morning
朝起きて
Tangled in sheets
シーツの中でくっついて
We play the moment on repeat
何回も何回も遊ぶんだ

When you're standing there in your underwear
下着を着てそこに立つ君
And my t-shirt from the night before
そして昨日の夜着ていた僕のTシャツ
With your messed up hair
崩れた髪に
And your feet still bare
まだ裸足の君
Would you mind closing the bedroom door?
ベッドルームのドア、閉めてもいいかな?

Maybe you don't have to rush
You could leave a toothbrush
At my place
At my place
We don't need to keep it hush
You could leave a toothbrush
At my place
At my place

I just, I just can't let you go
まだ君を行かせられないよ
Give me something I've never known
僕の知らないことを教えてよ
So maybe you don't have to rush
だから、急がなくていいから
You could leave a toothbrush
歯ブラシを置いていっていいよ
At my place
僕のところに
At my place
僕のところにね

No need to question next time we meet
次いつ会うかなんて、聞かなくていい
I know you're coming home with me, home with me
だって君は僕と一緒に帰るんだ
Sweat like a sauna
サウナにいるみたいに汗をかいて
Break out the ice
緊張をほぐすんだ
I know you're gonna stay the night, stay the night
きみは今夜も泊まるだろう?

When you're standing there in your underwear
And my t-shirt from the night before
With your messed up hair
And your feet still bare
Would you mind closing the bedroom door?

Maybe you don't have to rush
You could leave a toothbrush
At my place
At my place
We don't need to keep it hush
You could leave a toothbrush
At my place
At my place
I just, I just can't let you go
You give me something I've never known
So maybe you don't have to rush
You could leave a toothbrush
At my place
At my place

Cause I don't want this to end
だって、ぼくは終わらせたくない
And there's no need to play pretend
遊んでるフリなんてしなくていい
If you stay with me again
今夜も泊まってくれるなら
Would you mind closing the bedroom door?
ベッドルームのドアは閉めてくれるかい?

Maybe you don't have to rush
You could leave a toothbrush
At my place
At my place
We don't need to keep it hush
You could leave a toothbrush
At my place
At my place
I just, I just can't let you go
Give me something I've never known
So maybe you don't have to rush
You could leave a toothbrush
At my place
At my place



AD
いいね!した人  |  コメント(0)  |  リブログ(0)

Megunさんの読者になろう

ブログの更新情報が受け取れて、アクセスが簡単になります

同じテーマ 「DNCE」 の記事

AD

ブログをはじめる

たくさんの芸能人・有名人が
書いているAmebaブログを
無料で簡単にはじめることができます。

公式トップブロガーへ応募

多くの方にご紹介したいブログを
執筆する方を「公式トップブロガー」
として認定しております。

芸能人・有名人ブログを開設

Amebaブログでは、芸能人・有名人ブログを
ご希望される著名人の方/事務所様を
随時募集しております。