釣りに出かけました/I went fishing | マイケル中村オフィシャルブログ Powered by Ameba

釣りに出かけました/I went fishing



皆さんこんにちは。

オールスター休みも終わり、シーズンの終盤が近づいています。

休みはリラックスできました。友達のアツさんと釣りに出かけました。たくさんの魚を釣りました。写真を見てください。
自分のコンディションは良いです。暑すぎる日があったので、気持ちを高めるのは難しいときもありましたが。

今週は試合が少ないので、ウェイトトレーニングをして、ブルペンで投げます。

Hi all,

Allstar break is over and the final part of the season is getting close.

I had a relaxing break. I went fishing with my friend Atsu. We caught many fish. Check out my photo.
My condition is good. It has been so hot that some days it is so hard to get motivated.

This week I will not have many games so I will lift and bullpen.


マイケル中村オフィシャルブログ Powered by Ameba マイケル中村オフィシャルブログ Powered by Ameba