Every time

CNBLUE
作曲:LEE JONG HYUN
作詞:LEE JONG HYUN
 
 
歌詞 和訳
 
 

I don’t know what it is that

僕にもよくわからない

 

I love you so much like this, girl.

それくらい君のことが大好きなんだ

 

I can’t help loving you, baby.

君を愛さずにいられないんだ 


Always I think of you.

いつだって君を想ってる 

 

I don’t wanna be sad, baby.

君がいない悲しみを感じたくないんだ


That’s why I won’t let you go.

だから君のことを離せない 


I know you love me like I love you.

君と僕は同じ気持ちのはずだよね


Please, show your love.

君の愛を見せてよ 

 

And no matter what they say about us,

他人が僕達のことを何て言っても問題ないし 


It doesn’t matter for us. I don’t care.

どうでもいいでしょ 僕は気にしないよ 


Even if nobody understands us,

誰も僕達をわかってくれなくても 

 

I know  I know

もちろん もちろんさ 


I want you every time.

いつだって君が欲しいよ 


I miss you every time, even when I’m with you.

一緒にいる時でさえも いつでも君が恋しいよ


I only wanna be with you.

ただ君の傍にいたいんだ

 

 

 

Nothing to say, I won’t ask for more.

言葉はいらない 君は何もしなくていいよ


I never knew that I could be in love

こんなに恋に溺れられるなんて知らなかった


I just wanna be beside you everywhere

君がどこにいようとその隣は僕がいいな


By your side.

君の一番そばに

 

I don’t wanna be sad, baby.

悲しみなんて感じない


That’s why I won’t let you go.

君がそばにいればいいんだ


I know you love me like I love you.

君も僕を愛しているでしょう


Please, show your love.

君の気持ちを教えて

 

And no matter what they say about us,

誰がなんて言おうと関係ない


It doesn’t matter for us. I don’t care.

僕たちには関係ないし気にもしないよ


Even if nobody understands us,

誰も僕たちのことを理解できないかも

 

I know, I know

それでもさ

 

I want you every time.

君がいればいいんだ


I miss you every time, even when I’m with you.

君といても君に会いたい


I only wanna be with you.

ただ君の隣にいたいよ

 

 

 

1, 2, 3 Everybody clap


1, 2, 3 Everybody clap


1, 2, 3 Everybody clap yeah

 

 

 

And no matter what they say about us,

誰がなんて言おうと関係ない


It doesn’t matter for us. I don’t care.

僕たちには関係ないし気にもしないよ


Even if nobody understands us,

誰も僕たちのことを理解できないかも

 

I know, I know

それでもさ

 

I want you every time.

君がいればいいんだ


I miss you every time, even when I’m with you.

君といても君に会いたい


I only wanna be with you.

ただ君の隣にいたいよ

 

 

 
EUPHORIA<通常盤> EUPHORIA<通常盤>
3,240円)
Amazon
 

意訳です。

英語勉強中につき、多少の不自然さはお許しくださいm(__)m