こんばんわニコニコ

2023年9月に琵琶湖マリオットホテルに宿泊してきた時の様子です星


翌朝、5時に起床し、6時前にホテルを出発。
用事を済ませて8時前にホテルに帰ってきました。

朝食へ向かいますピンクハート


オーダー玉子料理にエッグベネディクトが登場していましたウインク気づき



Good evening. ニコニコ
This is a description of my stay at the Lake Biwa Marriott Hotel in September 2023.星
The next morning, I woke up at 5:00 and left the hotel before 6:00.
I ran some errands and returned to the hotel before 8:00 am.
Head to the breakfast restaurant.ピンクハート
Eggs Benedict had reappeared as a table-order egg dish.ウインク気づき






取ってきたお料理はこちらラブラブ
だいたい、いつも通り爆笑
葉物野菜+ベーコン
エビ豆
フレンチトースト
グリーンスムージー



Here are the dishes I picked from the buffet table.ラブラブ
Generally, the same dishes as usual.爆笑
Leafy greens + bacon 
Shrimp beans, a local delicacy of Shiga Prefecture
French toast
Green smoothie






うん照れ

良い景色ですねキラキラ



I knew it.照れ
Nice view.キラキラ






エッグベネディクトはこんな感じでしたー星



Eggs Benedict looked like this星






朝食後は、1時間ほど【ドラクエウォーク】をして、チェックアウト前にラウンジを利用したようですジュース



After breakfast, I was the only one who went on a 【Dragon Quest Walk 】(that's a walk) for about an hour, and I think I used the lounge before checking out of the hotel.ジュース






そして、CO時にまたまたエリート宿泊者人数チェック気づき


今はこちらの人数表示をされていませんので、ちょっと楽しみが減りました笑



Then, at checkout, we checked the number of elite guests again.気づき
Now that the hotel does not display the number of people here, it is a little less fun.笑






そして、
今回の宿泊費用は、
スーペリアルームを素泊まり予約して
宿泊代
15,000円
サービス料
1,500円
消費税
1,650円
入湯税
150円
計18,300円でしたーおねがい星



And, 
The cost of this stay,
I had booked a Superior Room without meals.
Accommodation fee
15,000 yen 
Service charge
1,500 yen 
Consumption tax
1,650 yen 
bathing tax
150 yen
Add the above, 
The total was 18,300 yenおねがい星








お得ピンクハート



Great value, right?ピンクハート