Things are becoming so busy! あせる
いろいろなことはとても忙しくなっています!

Next week is exams! I've already finished one, so only three more to go! I'm so happy! キャハハ
来週は試験です! したがって、私は、行くために既に1つを3つだけさらに終えました! 私はとても幸福です!

For my drama exam, my classmates and I have to put on a play production. I am in charge of costumes. I will act the part of two different people. I'm going to do my best!!
ドラマ試験のために、私の級友と私はプレー生産を置かなければなりません。 私は服装を担当しています。 私は異なった2人の役割を演じるつもりです。 私は最善をつくすつもりです!

Have you ever been in a play before? 
あなたは以前、プレーにいましたか?

Lately, I've been watching the show "The Tudors". Have you heard of it before?
最近、私は、ショー「ザー ・チューダー」を見ています。 あなたは、以前、それについて聞いたことがありますか?


☆Lovely Ribbons and Lace☆-Tudors


I think in a past life, I lived as a royal in this time period. It must be true! I love all the dresses. This time period seems very romantic. WハートにこWハート
私は、前身に考えて、この期間に王族として生きました。 それは本当であるに違いありません! 私はすべてのドレスがとても好きです。 この期間は非常にロマンチックに見えます。

All the costumes are beautiful! I really love this time period.ドレス ピンク
すべての服装が美しいです! 私は本当にこの期間が好きです。

If you could go back to any time period in the world? Where and when would you go?
あなたが何か世界の期間に戻ることができるなら? あなたはどこでいつ行くでしょうか?