Olympics '08 | Lesley Official Blog「Lesley from 香港 to 東京」by Ameba

Olympics '08

l38


ドラマ撮影が終わったので、パパが お疲れ様パーティー 開きました!キャストとスタッフの皆さんがいて、とても楽しかったです!クラッカー

Filming's done for my Dad's new drama, so he decided to treat the Cast & Staff to a nice dinner last night!

It was really fun, we were quite the noisy crowd haha...得意げ


138group

ds

suxi


残念ながら、急に途中でパパラッチが来ちゃいました…

Half way through dinner though, the Paparazzi found us, and came INTO our private room at the restaurant?!!


pap2

pap1


きまずっ!!と思いましたね… Kinda random, ain't it?


ディナー終わったら、ドラマの女優と2人でカラオケに行きました!

歌いながらオリンピックを見ました!目

After dinner, I went to karaoke with one of the actresses from the show.

We were singin' our hearts out...while watching the Olympics lol べーっだ!


olympickaraoke

今年のオリンピック・オープニング・ショーがすごすぎて、

感激でしたね。目

本当に、中国しか出来ないオープニングでしたね。


がんばれ、中国!!!がんばれ~!!!ドキドキアップ


This year's Opening ceremony for the Olympics... was just... AMAZING.

I got teary watching it!! 汗

This is just something that...only CHINA can do. It was just spectacular!!


中國,加油!!!

加油~!!!!ラブラブ音譜