Created by:현성호, Sooyoon, Moon Kim(Room01), Mattt, Maxx Song, PIT300

 

※()は直訳
짜릿한 낯선 Feeling
爽快で未知な Feeling

톡 쏘는 Lime yeah
跳ねる Lime yeah

혼자 부르는 Singing
1人歌う Singing

널 볼 때면 Yeah
君見れば Yeah

(君を見る時には Yeah)

우리 처음 만난 Time
僕らが出会った Time

(僕ら初めて出会った Time)

하늘도 예뻤었지
空も綺麗だった

일부러 준비한
わざと用意した

날 위한 선물 같아
僕へのプレゼントみたい

(僕のための贈り物みたい)

Hey got me thinkin' 'bout you

매일 밤
毎晩

(毎日の夜)

멈출 수가 없어
止められない

(止めることができない)

No lie

떠올라 네 말투
君の口調

(浮かぶ君の口調)

이미 Following 너의 SNS
もうFollowing your SNS

(もう Following 君の SNS)

Notice notice 너만 Yeah
Notice notice only you, yeah

(Notice notice 君だけ Yeah)

어딜 가든 보여 Yeah
どこ行っても I can see you, Yeah

(どこに行っても見える Yeah)

꿈에서 혼자 불러 보는걸
夢で1人呼んでみるんだ

(夢で1人呼んでみるんだけど)

Calling you calling you 

Calling you mine

Yeah 내 눈에 넌 가장 Beau-ti-ful
Yeah 僕の目に君が1番 Beau-ti-ful

Oh you're the only one

Sweet sour love

지금 여기가 Heaven 
今ここが Heaven

(Heaven)

나를 향한 달콤한 Touch
僕に向けた甘い Touch

(You are my universe)

Sweet sour 너를 꼭꼭 안아
Sweet sour 君を抱きしめて

(Sweet sour 君をギュギュっと抱きしめて)

Sweet love 내겐 너무 달아
Sweet love 僕には so sweet

(Sweet love僕にはとても甘い)

So I'm just singing tonight

Sweet, sweet, sweet sour

Hwiriri bababa

Hwiriri bababa

Hwiriri bababa

You woo

Hwiriri bababa

Hwiriri bababa

Hwiriri bababa

You woo

스칠 때마다 Feel it
擦れるたび Feel it

향기로운 Perfume
香しい Perfume

너 말곤 Nobody
君以外なら Nobody

You're the one I'm looking for

우리 처음 만난 Time
僕らが出会った Time

(僕ら初めて出会った Time)

하늘도 예뻤었지
空も綺麗だった

일부러 준비한
わざと用意した

날 위한 선물 같아
僕へのプレゼントみたい

(僕のための贈り物みたい)

난 하루 종일 High up
僕一日中 High up

(僕は一日中 High up)

네 생각에 눈떠 I get up
君の考えに目開け I get up

네가 비친 Mirror
君が照らす Mirror

네게 빠진 미로
君にハマる迷路

I wanna love you better

I know I know I know

This is love

You know you know you know

I'm your love

I just wanna love fun

I just wanna have fun

너만 사랑할게
君だけ愛すよ

Sweet sour love

지금 여기가 Heaven
今ここが Heaven

(Heaven)

나를 향한 달콤한 Touch
僕に向けた甘い Touch

(You are my universe) 

Sweet sour 너를 꼭꼭 안아

Sweet sour 君を抱きしめて

(Sweet sour 君をギュギュっと抱きしめて)

Sweet love 내겐 너무 달아
Sweet love 僕には so sweet

(Sweet love僕にはとても甘い)

So I'm just singing tonight

Sweet, sweet, sweet sour

행복이 올 거야 Some time
幸せが来るよ Some time

(Some time)

오직 너뿐이야 You're all I want
君だけだよ You're all I want

(ただ君だけだよ You're all I want)

끊임없이 생각나 Your eyes
ずっと考えちゃう Your eyes

아른거려 네 얼굴 Again
ぐるぐる君の顔が Again

Maybe you're the love that I need

Sweet sour love

지금 여기가 Heaven
今ここが Heaven

(Heaven)

나를 향한 달콤한 Touch

僕に向けた甘い Touch
(You are my universe) 

Sweet sour 너를 꼭꼭 안아
Sweet sour 君を抱きしめて

(Sweet sour 君をギュギュっと抱きしめて)

Sweet love 내겐 너무 달아
Sweet love 僕には so sweet

(Sweet love僕にはとても甘い)

So I'm just singing tonight

Sweet, sweet, sweet sour

Hwiriri bababa

Hwiriri bababa

Hwiriri bababa

You woo

Hwiriri bababa

Hwiriri bababa

Hwiriri bababa

You woo