レコーディング | Leah Dizon Official Blog(リア・ディゾン オフィシャルブログ) powered by アメブロ

レコーディング


レコーディング1


レコーディング2


ハロー!

皆元気ですか?!?!
私は元気だよ!!!
昨日は雑誌のための撮影があったんだ。
雑誌が発売される時には皆にお知らせするね!

私の事務所はよく私に映画に出ないかって聞いてくることがあります。

でも私はいつも「ノー」って答えてるんだ。

私には女優になる自信はないから。でもちょっと興味はあるかも。
アメリカにいる時、私は歌手になるのをあきらめた後、

舞台で演技したり演技の授業を取ったりしてたんだ。

でもその時は、私の心は全然その中にはなかった。
もしかしたら、いつの日かまた演技してみることがあるかもしれない。

もしかしたらだけど。

私は芸術的なことが大好き…例えばパフォーマンスをしたり、絵を描いたり、踊ったり、劇に出たり…とかね。
もちろん歌を歌うことが一番好きです。
でも本当のことを言うと、あまり歌手として(それと他にも色々)の自信はないです。ただやりたいっていう情熱はすごいあるんだ。
私のお父さんはいつも私に「すべき価値のあるものは、容易にはできない」と言っていました。歌う事は簡単には上手くいかないけど、チャレンジすることでもっと好きになれると思う。

私は歌うことと音楽が本当に好き。
それは私を頑張れせてくれるし、また幸せにもしてくれる。
私はこの幸せを皆と共有したいと思ってるよ。
今日は新しい曲のレコーディングが始まりました。
新しい曲はバラードの曲だよ。
すごい難しい!!!一生懸命頑張ります!
がんばろう!って言ってね!!!
ファイトー!

Xoxo

リア


**************************************************************

HELLO!
How is everyone?!?!
Genki dayo!!! Yesterday, I had photo shoot for Get On magazine.
Ill let you all know when its out!
My agent keeps asking me about possibly acting in film and I keep saying no. I have no confidence as an actress but I guess Im a little curious. After I gave up on singing I started acting in theatre and taking acting classes, but my heart was never in it. Maybe Ill give it a try again one day. Maybe.
I love art … Performing, drawing, painting, dancing, drama … Of course, singing is number one. I actually don’t have much confidence as a singer (among many other things) but the passion is there. My father always tells me, “Nothing worth doing, comes easy.” Singing, for me isn’t easy but the challenge only makes me love it more.
I love singing and I love music. It inspires me and makes me happy. I want to share that happiness with everyone. Today I started recording a new song. BALLAD DAYO. Sugoi muzukashii!!! Isho kenmei ganbarimasu!
GANBAROU GANBAROU KUDASAI!!
FIGHT!
Xoxo
leah