Making my way downtown

町中を通り抜ける

I'm walking fast

足早に歩きながら

Faces passed

色々な顔とすれ違いながら

And I'm home bound

家へと向かって

Staring blankly ahead

ぼんやりと前を見て

Just making my way

ただ通り抜けるの

Making a way

通り抜けるの

Through the crowd

人混みの間を

And I need you

君が必要なの

And I miss you

君に会いたいよ

And now I wonder....

どうなるんだろう

If I could fall

もしも私が

Into the sky

空に落ちたら

Do you think time

時間は私を

Would pass me by

おいて過ぎていってくれるかな

'Cause you know I'd walk

一千マイルだって

A thousand miles

歩いて見せるから

If I could

もしも私が

Just see you Tonight

今夜あなたに会えるなら

It's always times like these

いつでもこういうときにね

When I think of you

君の事を思うんだ

And I wonder

そして君は

If you ever

こんな私の事を

Think of me

思ってくれているのかな

'Cause everything's so wrong

全部うまくいかなくても

And I don't belong

上手くなじめなくても

Living in your

君のきれいな

Precious memories

思い出の中に住み着いて

'Cause I need you

君が必要なの

And I miss you

君に会いたいの

And now I wonder....

ねぇどうなるだろうね

If I could fall

もしも私が

Into the sky

空に落ちたら

Do you think time

時間は私を

Would pass me by

おいて過ぎていってくれるかな

'Cause you know I'd walk

一千マイルだって

A thousand miles

歩いて見せるから

If I could

もしも私が

Just see you Tonight

今夜会えるなら

And I, I

わたし、わたしね

Don't want to let you know

君には内緒にしていたい

I, I

わたし、わたしね

Drown in your memory

君の思い出にひたってしまう

I, I

わたし、わたしね

Don't want to let this go

手放したくないんだ

I, I

わたし、わたしね、

Don't....

いやなの

Making my way downtown

街の中を通り抜けるの

Walking fast

足早に

Faces passed

色々な顔とすれ違い

And I'm home bound

家へと向かうの

Staring blankly ahead

ぼんやりと前だけを見て

Just making my way

通り抜けるの

Making a way

抜けていくの

Through the crowd

人混みの間を

I still need you

まだ君が必要なの

I still miss you

まだ君に会いたいの

And now I wonder....

ねぇどうなるんだろうね

If I could fall

もしもわたしが

Into the sky

空に落ちたら

Do you think time

時間はわたしたちを

Would pass us by

おいて過ぎて行ってくれるかな

'Cause you know I'd walk

一千マイルだって

A thousand miles

歩いて見せるから

If I could

もしも私が

Just see you tonight

今夜君に会えるなら

If I could fall

もしも私が

Into the sky

空に落ちたら

Do you think time

時間は私たちを

Would pass me by

おいて過ぎて行ってくれるかな

'Cause you know I'd walk

一千マイルだって

A thousand miles

歩いてみせるから

If I could

もしも私が

Just see you

会えるなら

If I could

もしもわたしが

Just hold you...

君の腕に飛び込めるなら

Tonight

今夜







via Music = Life
Your own website,
Ameba Ownd