今日の訪問地-その64- -The 64th visiting place in 2015 | とりのアメブロ

とりのアメブロ

日々のたわいもないことを書き綴っているブログです!
よっぽどのことがない限りペンギン写真を最後に載せています。ぜひご覧ください~。

こんばんは、とりです。今日は久々に葛西臨海水族園を訪問してきました! 寒い1日でしたが、ペンギンたちは元気いっぱい♪


そして、南紀白浜アドベンチャーワールドからやってきたキングペンギン2羽の名前投票が行われていました。詳しくは葛西臨海水族園の公式ウェブサイトをご覧ください! 私も投票してきました~。


ということで、今日の写真は名前募集中のこちらのキングさんを。


Good evening, this is Tori's writing. Today I visited Tokyo Sea Life Park after a long interval! It was cold today, but penguins were very active!

And there was an event that we can vote two King Penguins' name who came from Adventure World in Wakayama. For details, please check an official website of Tokyo Sea Life Park! I voted names, too.

Well, please see this King Penguin whose name is collected.


【今日の1枚♪】 -Today's photo
2015年12月23日の葛西のキングさん
【今日(2015年12月23日(水))、葛西臨海水族園で撮ったキングペンギンです。黒いバンドを付けている彼にはどんな名前がつくでしょう~?】

< A King Penguin at Tokyo Sea Life Park on December 23. Which name is given to him who wears a black band with his flipper? >