Aeolian Duo 三ツ池公園・森のコンサート❗️「次はシアトルで!」 | ギタリスト・諏訪光風 Koufuu Suwa・Guitar

ギタリスト・諏訪光風 Koufuu Suwa・Guitar

〜ギター弾き〜諏訪光風(すわこうふう)のブログへようこそ〜  
〜Welcome to the blog of guitarist ~Koufuu Suwa~!

Aeolian Duo 三ツ池公園・森のコンサート❗️

森の緑と笑顔がいっぱいの楽しく充実した1日でした!

遠方からも応援に駆けつけていただき、本当にありがとうございました!

 

Bruce主催の打ち上げ会もアットホームな雰囲気で

参加された皆さんとゆっくりと過ごしました。

 

次のAeolianは8、9月!NY在住のパーカッションToddも合流してAeolian Trio USツアー‼️

楽しみです。

打ち上げ終了後、Bruceと「次はシアトルで!」と挨拶しました(笑)

 

それから、ご来場くださった写真家の田中亜紀さんが

森コンサートの様子を撮影してくれました。

短い動画と写真をアップします。是非お楽しみ下さい。

 

 

 

 

皆様の月曜日が素敵な1日になりますように!

またね

 

It was a fun day in the forest with music and smiles. Thanks to everyone who came from far away to support us! Bruce, who hosted a chill after-concert party with an at-home feel.

 

The next Aeolian will be in August to September. Todd, a percussionist from New York, will join us for the US tour. We're looking forward to it! After the events, Bruce and I said "Next time in Seattle!"

 

Aki Tanaka, a photographer at the event, took pictures of the forest concert. Here's a short video and photos to enjoy. Have a great Monday! See you again soon.

 

 

*Aeolian [ ee-OH-lee-uhn ]

*chill - very relaxed