レトルトカレー、よく食べる?

▼本日限定!ブログスタンプ

あなたもスタンプをGETしよう



たまに食べます爆笑


{4A88266E-47B6-4554-A8DF-C9EBCDB8B293}


業務スーパー おとなの大盛り カレーうどんの素


爆笑爆笑爆笑


Todd Rundgren & Utopia 


Love is the Answer 


(1977)



Name your price 
A ticket to paradise 
I can’t stay here any more 
And I’ve looked high and low 
I’ve been from shore to shore to shore
If there’s a short cut I’d have found it
But there’s no easy way around it
Light of the world,shine on me 
Love is the answer 
Shine on us all,set us free 
Love is the answer 
Who knows why 
Someday we all must die 
We’re all homeless boys and girls 
And we are never heard 
It’s such a lonely world 
People turn their heads and walk on by 
Tell me, is it worth just another try?
Tell me,are we alive or just a dying planet?
What are the chances?
Ask the man in your heart for the answers 
And when you feel afraid,love one another 
When you’ve lost your way,love one another 
When you’re all alone,love one another
When you’re far from home,love one another 
When you’re down and out,love one another 
All your hope’s run out,love one another 
When you need a friend,love one another 
When you’re near the end, love one another 
We got to love one another 
Light of the world,you got shine 
Love will be a means ,yeah yeah 
Shine on us all 
Know that love can save us the day 
Just give it one more chance 
Lord you just can’t let it stop lord 
Love is the answer 
Got to be free to let love into your life 
Let it shine 

トッドラングレン&ユートピア

愛の証



楽園行きのチケット 好きに値段をつけてくれ
もうここにはいられない
貧しさも金持ちも見てきた
あちこち歩いた
もし 近道があれば見つけていた
しかし楽な道などない
世の光よ僕を照らしてくれ
愛が答えなんだ
僕達を照らしてくれ
自由にしてほしい
愛こそが証なんだ
僕達は皆 この世を去る
僕達は皆ホームレスの子供たち
その理由は誰も知らない
こんなに 寂しくて 寂しい世界
人々はそっぽを向いてしまう
もう一度頑張れるの?
世の光よ!僕を照らしてくれ
輝いてくれ
僕達を輝かせて!
自由にして!
愛こそが証なんだ!
その答えは愛
伝えてくれ
この星に僕らは生き残れるの?
それとも 死にゆく星の運命なの?
胸にてを当てて 答えはでるのさ
君が恐れてるのなら
互いを愛するんだ
目標を見失ったら
互いを愛するんだ
心細ければ
互いを愛するんだ
打ちひしがれたら
互いを愛するんんだ
全ての希望を失ったら
愛し合おう
友が必要なら
愛し合おう
もうだめだと思ったら
愛なんだ!
僕達は愛を手に入れたんだ!
僕達はお互いを愛するんだ!