ずっと洋服とかよく買ってたけど、最近ほとんど買わなくなりました。
外出の機会が激減したら、物欲がわかなくなり。
私は物を見て欲しくなるということはあまりなく、シーンを想像してそれに合った服を探すタイプです。
だからシーンがないと買いたいものが思い浮かばない。
家ではWeb会議で毎日必ず顔出しの機会があるから、変な服も着ないけど、なんとなく自宅で着飾っている姿にも抵抗があり、持っている服の着回しで十分です。
Web越しでの見え方は少し違うからね。
今日は久しぶりに息子たちの服を買いに行ったついでに私の服も少しだけ買いました。
気分が変わるかな。


I don’t buy clothes these days even though I often bought them before.
I have less opportunities to go out and I don’t want  clothes.
I am a type of person who looks for clothes for the scenes to be expected.
Therefore I can’t pop clothes I want in my mind without the expected scenes.
I have to show my face in web meetings at least one a day and I wear clothes accordingly but i don’t have to have new ones because I don’t like to dress too much at home.
Also clothes via web look different.
Today I bought some clothes for myself when I went shopping to buy my sons’ clothes.
I hope they will change my mood.