ディズニーランドは無料のファストパスを廃止、
一部の乗り物で行列をスキップする課金をします


Disneyland will replace the free FastPass system with a paid Lightning Lane option and begin charging for premium front-of-the-line access on some individual attractions as the Anaheim theme park launches its new Disney Genie mobile app.
The new Disney Genie service will debut this fall as part of the Disneyland and Walt Disney World mobile apps as a replacement for the retiring FastPass and MaxPass line-cutting options.

ディズニーランドは、無料のファストパスシステムを有料のライトニング・レーン・オプションに置き換え、アナハイムテーマパークが新しいディズニー・ジーニー・モバイルアプリをリリースし、同時にいくつかの個々のアトラクションでプレミアムな最前列アクセスの課金を開始します。

 新しいDisneyGenieサービスは、廃止されたFastPassおよびMaxPassのラインカット・オプションの代わりとして、DisneylandおよびWalt DisneyWorldモバイルアプリの一部としてこの秋にデビューします。

Disney Genie will help Disneyland and Disney World visitors make customized itineraries geared to their interests at the best times and in the most optimized order. Just tell Disney Genie what you want to do and the app will evaluate millions of options to create the best itinerary. Change your mind and Genie will re-optimize your day. If you’re undecided, Genie will offer park navigation tips, recommend rides and help make dining reservations.

Disney Genieアプリは、ディズニーランドとディズニーワールドのゲストが、自分の興味に合わせて最適なタイミングで最適な順序でカスタマイズされた旅程プランを作成するのを支援します。 

ディズニー・ジニーに何をしたいのかを伝えるだけで、アプリは(会話型人工知能Amazon Alexaのように)何百万ものオプションを評価して最高の旅程プランを作成します。 

考えを変えると、(アプリ上の)魔神はあなたの一日を再最適化します。 

未定の場合、Genieはパーク内のナビゲーションのヒントを提供し、乗り物をお勧めし、食事の予約をお手伝いします。





Disney’s new multi-tiered personal assistant service will be divided into three parts — the free Disney Genie option, paid Disney Genie+ alternative and upcharge Lightning Lane Select Experiences.

ディズニーの新しい多層パーソナルアシスタントサービスは、無料のDisney Genieオプション、課金式のDisney Genie +の特別バージョン、ラインカット追加料金のLightning Lane Select Experiencesの3つの部分に分れます。

 The free Disney Genie service will include personalized itinerary planning, dynamically updated tip boards, forecast attraction wait times, attraction virtual queue access, mobile food ordering recommendations, restaurant wait lists, check-ins and reservations and a virtual assistant that can answer theme park queries.

無料のDisneyGenieサービスには、パーソナライズされた日程計画、
定時的に更新されるチップボード、
アトラクションの待ち時間の予測、
アトラクションの仮想キューアクセス(乗り換えアプリのような現在地と行列最後尾の徒歩経路・移動時間)、
テイクアウト・フード注文の推奨事項、
レストランの順番待ちリスト、チェックインと予約、
テーマパーク内のリクエストに答えることができる仮想アシスタント機能が含まれます 。